Anonym (Flatan) skrev 2011-06-30 22:55:19 följande:
Vi låg i sängen och slappade lite. Smekte henne över armen och tog bort håret från hennes ansikte. Log mot henne och kysste henne ömt. Den nästkommande kyssen gick över till hångel och till slut väldigt intensivt hångel. Jag la mig på henne och smekte henne över magen och upp mot ena bröstet som jag sedan kysste. Vi fortsatte hångla mer och mer intensivt och märkte hur vi båda bara vart mer och mer upphetsade sådär så man inte kan hålla sig. Att man bara var tvungen att göra något mer intensivare. Började arbeta mig nedåt på hennes kropp. Som avslut kan jag säga att jag använde min tunga väldigt flitigt och lyssnade på vilka signaler hennes kropp sände ut.
Det bästa tipset jag kan ge är att vara i stunden och go with the flow. Samt att lyssna på signalerna hon sänder ut. Hur hon rör sig hur hon stönar osv. Lycka till!
Det där lät väldigt underbart och tändande! ;) Att bli förförd så är riktigt hett och när båda blir så upphetsade så att de inte slutar med annat än njutning!
Jag är lite nyfiken på det här med att använda tunga.. Jag har ju sex med en tjej (första) sen drygt två år tillbaka, hon har gett mig oralsex men ja får inte ge henne, hon vill inte vara "försökskanin" som hon säger och är rädd för att jag inte kommer gilla det. Hade gärna testat men samtidigt är jag ju rädd för att de inte är bra eller jag gör "fel". Som du säger så läser man ju säkert av vad den andra gillar och inte.. Jag vet att hon fantiserar om att jag gör de på henne och jag skulle så gärna vilja förverkliga hennes fantasier, precis som hon förverkligar mina men vi har ju våra små hinder för det.
Jag är lite nyfiken på hur de känns att ge en tjej orgasm på de sättet :) Vet ju hur de är att ge de annars men inte när de kommer till just det.. Tjejen jag är med älskar att få mig till orgasm och kan själv komma bara genom att ge mig det, vilket ja tycker är underbart för då vet jag att hon njuter av det!!
Sen har jag ett litet problem :) Hon älskar att ta på mig samtidigt som jag tar på henne, och vi vill gärna komma dit där vi båda kommer samtidigt. Men jag har lite svårt att "fokusera" på båda saker samtidigt, alltså att både ta på henne och få henne till orgasm och njuta av de hon ger mig, jag brukar alltid tappa bort mig på henne och de är lite jobbigt :) Har du något tips? Och vi har inte kravet att de måste gå, de har vi släppt och är nöjda sålänge den andra njuter =)