• Anonym (Flatan)

Fråga flatan

Har ni alltid undrat över hur det är att ha sex med en tjej/kvinna? Hur det är att vara i ett förhållande med en tjej/kvinna? Eller bara funderat över hur är det att vara flata i Sverige idag. Och så vidare.

Jag är flata, tänkte att har ni frågor så go for it!!

Så svarar jag så gott jag kan.

• Svar på tråden Fråga flatan
  • Anonym (Flatan)
    Anonym (NyfikenAnna) skrev 2011-09-07 19:25:47 följande:
    Tack för svar! Och tack att du är så tålmodig med alla konstiga frågor Jag tänker såhär: Vid samlag mellan en man och en kvinna så är det ju rätt naturligt att båda på ett enkelt sätt kan komma samtidigt (eller att killen kan vänta ut tjejen) eftersom båda blir stimulerade av penetreringen. 

Men. Om två tjejer har sex så måste de väl antingen ha oralsex eller smeka varandra till orgasm. = Om man ska komma samtidigt så kan man inte enbart fokusera på sin orgasm utan måste "jobba" också. Jag tror att jag skulle ha extremt svårt att komma i en situation där jag samtidigt skulle komma OCH hålla reda på mina fingrar/dildo/what ever på en annans kropp!  Jag får galna explosioner till orgasmer och har fullt nog med mig själv  

Och ponera då att man kommit först. Att DÅ börja suga av min man, eller slicka en tjej till orgasm... Ooooo vad det skulle bära emot. Jag går från 250 till 0 så fort jag kommit. 

EgoAnna
    Hej Anna! Paradoxalt att du väljer att kalla dig för EgoAnna. =)
    Du frågade övergripligen om två tjejer kunde komma samtidigt? Jag håller fortfarande fast vid att det är ett mycket möjligt fenomen. 

Du väljer att formulera dig att en man och en kvinna "på ett naturligt sätt lättare kan komma samtidigt". Vet inte vart i den meningen jag tycker du gör största antagandet.

- Att en man och en kvinna.... Bara för att det är en av varje kön gör inte saken lättare att komma samtidigt. 
      - Ett naturligt sätt.... Vad menar du med ett naturligt sätt? Låter onekligen enformigt a la snopp i slida? Största majoriteten av kvinnor har svårt för att få orgasm genom vaginalt samlag.

Sex är en oerhörd kreativ handling. Ett ypperligt exempel på dubbel njutning är 69:an. Samt i händelse av exstas så spelar det inte alltid så stor roll hur fingrarna hålls i styr.

Som sagt spinner lite vidare på det du skrev, hoppas det var okej.
  • Anonym (NyfikenAnna)

EgoAnna för att jag inte skulle kunna/orka tillfredställa någon samtidigt som jag själv fick orgasm. EgoAnna för att jag inte skulle vilja/orka/ha lust att tillfredställa någon när det gått för mig. Så. Paradoxal är jag inte.

Med naturligt sätt menar jag att anatomin gör det enklare för en man och en kvinna att tillfredställa varandra sexuellt, eller KOMMA SAMTIDIGT kanske jag ska säga. Kvinnan har sin g-punkt i slidan och jag skulle vilja påstå att det är naturligt för många kvinnor att få en vaginal orgasm genom penetrering. Jag själv tycker att ett samlag utan anal eller vaginal penetrering är kasst, faktiskt! Känns inte som ett "riktigt" samlag om jag inte får dubbelorgasm (dvs klitoris och vagina eller anus)

• Maddex

fast det är just det att jag tror inte jag skulle klara av att ta på en annan tjej.. hemsk ja låter men så är det.

• Anonym (Flatan)
    Maddex skrev 2011-09-07 22:44:05 följande:
    fast det är just det att jag tror inte jag skulle klara av att ta på en annan tjej.. hemsk ja låter men så är det.
    Du skulle vilja ha sex med en tjej. Men du skulle inte våga ta på en tjej... 

Vill du verkligen ha sex med en tjej då? hmmm... 
  • Maddex
    Anonym (Flatan) skrev 2011-09-07 22:52:08 följande:
    Du skulle vilja ha sex med en tjej. Men du skulle inte våga ta på en tjej... 

Vill du verkligen ha sex med en tjej då? hmmm... 
    ja vet det e skit skumt... jag vet inte varför, just därför är det bara en fantasi.
  • Anonym (?)

Jag är 30+, och jag har mitt första förhållande med en kvinna, en underbar kvinna .
    Har haft många och långa förhållande med män, bla varit gift i många år. Jag kan inte komma ihåg att jag någonsin har kommit precis samtidigt som en man, och deffinitivt aldrig utan att klitoris har blivit stimulerad.
    Men nu, nu kommer vi oftast samtidigt! Kan nästan få orgasm bara av att slicka henne, utan att jag själv blir stimulerad alltså!

• Anonym

Det finns faktiskt en sak jag undrar över.
    Blir du inte jävligt less på killar? Känns de inte som världens onödigaste sak?

Jag är straight och blir ju kär och attraherade av fanskapen, men jag tycker samtidigt att män är störiga och jobbiga. Många fattar inte var gränserna går och andra bara förstör. Allt hemskt i världen är ju orsakat av män och mansideal.
    Känns inte män helt överflödiga för dig?

• Anonym (SaraHetro)
    Anonym (NyfikenAnna) skrev 2011-09-07 22:28:28 följande:
    EgoAnna för att jag inte skulle kunna/orka tillfredställa någon samtidigt som jag själv fick orgasm. EgoAnna för att jag inte skulle vilja/orka/ha lust att tillfredställa någon när det gått för mig. Så. Paradoxal är jag inte.

Med naturligt sätt menar jag att anatomin gör det enklare för en man och en kvinna att tillfredställa varandra sexuellt, eller KOMMA SAMTIDIGT kanske jag ska säga. Kvinnan har sin g-punkt i slidan och jag skulle vilja påstå att det är naturligt för många kvinnor att få en vaginal orgasm genom penetrering. Jag själv tycker att ett samlag utan anal eller vaginal penetrering är kasst, faktiskt! Känns inte som ett "riktigt" samlag om jag inte får dubbelorgasm (dvs klitoris och vagina eller anus)
    Jag har aldrig kommit av vaginal penetration. Trodde att alla tjejer bara kom av klitorisstimulering. (i hemlighet)
    Men man lär sig något varje dag.
  • LarsS

Jag blir lite avis på flator, och tjejer generellt, då er förmåga att utföra sex aldrig upphör. Inte rent anatomiskt i alla fall. Ojämlikt! Ska klaga hos socialstyrelsen

Svar på tråden Fråga flatan