Anonym (Flatan) skrev 2011-09-02 21:36:16 följande:
Hur fungerar det med en man och en kvinna då de har sex samtidigt kan de komma samtidigt? Givetvis.
Givetvis kan två tjejer som har sex komma samtidigt beror bara på hur vägen dit ser ut.
Men vanligast är väl kanske att det blir en och en. Lättare att fokusera på en sak i taget. Antingen ge orgasm eller få. Men givetvis är exstasen oändlig ibland och har lyckats tajma in det. Med rätt stund o sjuk grad av kåthet =)
Tack för svar! Och tack att du är så tålmodig med alla konstiga frågor

Jag tänker såhär: Vid samlag mellan en man och en kvinna så är det ju rätt naturligt att båda på ett enkelt sätt kan komma samtidigt (eller att killen kan vänta ut tjejen) eftersom båda blir stimulerade av penetreringen.
Men. Om två tjejer har sex så måste de väl antingen ha oralsex eller smeka varandra till orgasm. = Om man ska komma samtidigt så kan man inte enbart fokusera på sin orgasm utan måste "jobba" också. Jag tror att jag skulle ha extremt svårt att komma i en situation där jag samtidigt skulle komma OCH hålla reda på mina fingrar/dildo/what ever på en annans kropp! Jag får galna explosioner till orgasmer och har fullt nog med mig själv
Och ponera då att man kommit först. Att DÅ börja suga av min man, eller slicka en tjej till orgasm... Ooooo vad det skulle bära emot. Jag går från 250 till 0 så fort jag kommit.
EgoAnna