• Anonym (Flatan)

Fråga flatan

Har ni alltid undrat över hur det är att ha sex med en tjej/kvinna? Hur det är att vara i ett förhållande med en tjej/kvinna? Eller bara funderat över hur är det att vara flata i Sverige idag. Och så vidare.

Jag är flata, tänkte att har ni frågor så go for it!!

Så svarar jag så gott jag kan.

• Svar på tråden Fråga flatan
  • Anonym (Depends)
    Anonym (In love) skrev 2011-06-08 19:12:33 följande:
    Klokt sagt!!
    Var dig själv =)
  • Anonym (Crazy)
    Anonym (In love) skrev 2011-06-08 19:19:35 följande:
    Ha, ha, ha!!!! Jag fegade ur helt. Inte för att det inte fanns tillfällen men jag vågade helt enkelt inte göra så mycket...
    Men ni festade ihop eller? :) Fortsätt flirta lite lätt med henne så kanske du kan bli lite mer säker och sen våga göra något ;)
  • Anonym (In love)
    Anonym (Crazy) skrev 2011-06-09 14:24:28 följande:
    Men ni festade ihop eller? :) Fortsätt flirta lite lätt med henne så kanske du kan bli lite mer säker och sen våga göra något ;)

Jo, det är min plan också. Det är en sån svår gräns att gå över, från vänskap till öppen flirt. Om någon förstår vad jag menar. Detta var första gången jag bestämde mig för att faktiskt göra något och jag blev helt "blokerad". Som om jag inte visste hur man ska göra. Med killar finns det ju alltid en underförstådd möjlighet till flirt men det gör det inte på samma vis mellan tjejer.

Jag vet inte om jag gör det svårare än det är...

• Anonym (NyfikenAnna)

Hej och hå. Jag är bjuden på fest av min gamla arbetskamrat som jag är kär i. Jag kan inte tänka på någonting annat. Målar upp scenarion om än det ena än det andra. Och det värsta: att festen av någon anledning inte blir av... Då skulle jag garantera tolka det som att hon inte vill träffa mig. 

Men om den blir av. Alltså. Det här är kanske töntiga frågor men hur ska jag närma mig henne utan att andra märker att jag raggar/stöter? Det skulle ju bli ett fasligt snackande på arbetsplatsen (många jobbarkompisar på festen) om vi börjar stöta på varandra... Om jag inte vore gift så spelade det ingen roll men som det är nu så är det ganska olämpligt.

Hur ska jag agera? Jag spricker nästan snart. Måste få komma lite närmre henne! Och samtidigt vet jag (fortfarande) inte vad hon känner men hon har frågat rakt ut om vi inte ska hångla :-O

Hjälp, tack!  

• Anonym (Flatan)
    Anonym (NyfikenAnna) skrev 2011-06-23 08:55:48 följande:
    Hej och hå. Jag är bjuden på fest av min gamla arbetskamrat som jag är kär i. Jag kan inte tänka på någonting annat. Målar upp scenarion om än det ena än det andra. Och det värsta: att festen av någon anledning inte blir av... Då skulle jag garantera tolka det som att hon inte vill träffa mig. 

Men om den blir av. Alltså. Det här är kanske töntiga frågor men hur ska jag närma mig henne utan att andra märker att jag raggar/stöter? Det skulle ju bli ett fasligt snackande på arbetsplatsen (många jobbarkompisar på festen) om vi börjar stöta på varandra... Om jag inte vore gift så spelade det ingen roll men som det är nu så är det ganska olämpligt.

Hur ska jag agera? Jag spricker nästan snart. Måste få komma lite närmre henne! Och samtidigt vet jag (fortfarande) inte vad hon känner men hon har frågat rakt ut om vi inte ska hångla :-O

Hjälp, tack!  
    Bete dig som vanligt att ni är väldigt goda vänner bara, när alla andra är med. Inget konstigt att vänner sitter nära varandra, tar drink åt varandra eller kramas när dem ses, osv. Sedan tycker jag du ska försöka vara ensam med henne. Gå ut och rök ihop (om ni röker) eller om ni ska gå sedan någonstans se till att ni går lite efter alla andra. Vore spännande om du skulle våga fråga henne under kvällen vad hon egentligen mena med att hon ville hångla med dig? Du kan skoja till det lite och säga, inte så man säger nej till ett bra hångel ;). Beror på hur vågad du vågar vara. Det är väldigt tacksamt om det blir en väldigt festlig stämmning. Min erfarenhet av kollegfest är att det alltid är lite överraskande saker som händer eller sägs, och det ursäktas med att det är just ens kollegor. Hoppas du förstår hur jag menar.

Lycka till och berätta hur det går!
    Kram
  • Anonym (Flatan)
    Anonym (In love) skrev 2011-06-10 20:42:42 följande:

Jo, det är min plan också. Det är en sån svår gräns att gå över, från vänskap till öppen flirt. Om någon förstår vad jag menar. Detta var första gången jag bestämde mig för att faktiskt göra något och jag blev helt "blokerad". Som om jag inte visste hur man ska göra. Med killar finns det ju alltid en underförstådd möjlighet till flirt men det gör det inte på samma vis mellan tjejer.

Jag vet inte om jag gör det svårare än det är...

Kan säga ja du gör det för svårt för dig. Jag kan ändå förstå att du gör som du gör. Osäkerhet. Likaväl som om det är med en man ibland kan man vara osäker. Men försök att tro på din magkänsla och att hon du är attraherad av säkerligen känner attraktion tillbaka till dig. Annars flirtar man inte på det viset. Det är alltid trevligt med bekräftelse även kvinna kvinna mellan. Våga bjud på dig och våga tro på din känsla. Det värsta som kan ske är att hon får en väldigt vacker komplimang. Eller hur?
  • Anonym (Flatan)

Puffar lite i tråden. Tycker det varit lite trögt med frågor. Så come on! 

Kuriosa för er läsare är att jag gav min flickvän nyss hennes bästa orgasm någonsin. Ingen som undrar hur det känns att ge en anna tjej orgasm? Vi (nästan) alla vet hur känslan är själv att få en. 

• Anonym (bi-nyfiken)
    Anonym (Flatan) skrev 2011-06-30 20:28:46 följande:
    Puffar lite i tråden. Tycker det varit lite trögt med frågor. Så come on! 

Kuriosa för er läsare är att jag gav min flickvän nyss hennes bästa orgasm någonsin. Ingen som undrar hur det känns att ge en anna tjej orgasm? Vi (nästan) alla vet hur känslan är själv att få en. 
    Berätta hur du gjorde, jag tar gärna emot tips! 
  • Anonym (Flatan)
    Anonym (bi-nyfiken) skrev 2011-06-30 21:05:00 följande:
    Berätta hur du gjorde, jag tar gärna emot tips! 
    Vi låg i sängen och slappade lite. Smekte henne över armen och tog bort håret från hennes ansikte. Log mot henne och kysste henne ömt. Den nästkommande kyssen gick över till hångel och till slut väldigt intensivt hångel. Jag la mig på henne och smekte henne över magen och upp mot ena bröstet som jag sedan kysste. Vi fortsatte hångla mer och mer intensivt och märkte hur vi båda bara vart mer och mer upphetsade sådär så man inte kan hålla sig. Att man bara var tvungen att göra något mer intensivare. Började arbeta mig nedåt på hennes kropp.  Som avslut kan jag säga att jag använde min tunga väldigt flitigt och lyssnade på vilka signaler hennes kropp sände ut.

Det bästa tipset jag kan ge är att vara i stunden och go with the flow. Samt att lyssna på signalerna hon sänder ut. Hur hon rör sig hur hon stönar osv. Lycka till! 
  • Anonym (NyfikenAnna)
    Anonym (Flatan) skrev 2011-06-30 22:55:19 följande:
    Vi låg i sängen och slappade lite. Smekte henne över armen och tog bort håret från hennes ansikte. Log mot henne och kysste henne ömt. Den nästkommande kyssen gick över till hångel och till slut väldigt intensivt hångel. Jag la mig på henne och smekte henne över magen och upp mot ena bröstet som jag sedan kysste. Vi fortsatte hångla mer och mer intensivt och märkte hur vi båda bara vart mer och mer upphetsade sådär så man inte kan hålla sig. Att man bara var tvungen att göra något mer intensivare. Började arbeta mig nedåt på hennes kropp.  Som avslut kan jag säga att jag använde min tunga väldigt flitigt och lyssnade på vilka signaler hennes kropp sände ut.

Det bästa tipset jag kan ge är att vara i stunden och go with the flow. Samt att lyssna på signalerna hon sänder ut. Hur hon rör sig hur hon stönar osv. Lycka till! 
    Vilken trevlig stund ni verkar ha haft  

Jag blir så nyfiken på hur sexet brukar se ut. Vad hände tex när det gått för din tjej? Tillfredställde hon dig då eller slutade det hela? Och hur kändes det isåfall för dig då? Var du sprängkåt men tvingades sluta?

Hur brukar ni göra? Kommer båda varje gång? Kommer ni en i taget eller samtidigt? Om den ena har kommit sista gången, är det den andres tur att få sitt nästa gång då?

Jag tänker på mig själv som skulle bli oerhört frustrerad om jag hade sex och inte fick komma... Eller ska man bara vara glad och nöjd om man har lyckats tillfredsställa sin partner? Om jag skulle berätta för er eller mina väninnor att jag sög av min kille och sedan inte fick något själv så skulle ni/de antagligen bli väldigt upprörda...

HUR ser det ut i "homovärlden"? 
Svar på tråden Fråga flatan