Anonym (Flatan) skrev 2011-06-30 22:55:19 följande:
Vi låg i sängen och slappade lite. Smekte henne över armen och tog bort håret från hennes ansikte. Log mot henne och kysste henne ömt. Den nästkommande kyssen gick över till hångel och till slut väldigt intensivt hångel. Jag la mig på henne och smekte henne över magen och upp mot ena bröstet som jag sedan kysste. Vi fortsatte hångla mer och mer intensivt och märkte hur vi båda bara vart mer och mer upphetsade sådär så man inte kan hålla sig. Att man bara var tvungen att göra något mer intensivare. Började arbeta mig nedåt på hennes kropp. Som avslut kan jag säga att jag använde min tunga väldigt flitigt och lyssnade på vilka signaler hennes kropp sände ut.
Det bästa tipset jag kan ge är att vara i stunden och go with the flow. Samt att lyssna på signalerna hon sänder ut. Hur hon rör sig hur hon stönar osv. Lycka till!
Vilken trevlig stund ni verkar ha haft
Jag blir så nyfiken på hur sexet brukar se ut. Vad hände tex när det gått för din tjej? Tillfredställde hon dig då eller slutade det hela? Och hur kändes det isåfall för dig då? Var du sprängkåt men tvingades sluta?
Hur brukar ni göra? Kommer båda varje gång? Kommer ni en i taget eller samtidigt? Om den ena har kommit sista gången, är det den andres tur att få sitt nästa gång då?
Jag tänker på mig själv som skulle bli oerhört frustrerad om jag hade sex och inte fick komma... Eller ska man bara vara glad och nöjd om man har lyckats tillfredsställa sin partner? Om jag skulle berätta för er eller mina väninnor att jag sög av min kille och sedan inte fick något själv så skulle ni/de antagligen bli väldigt upprörda...
HUR ser det ut i "homovärlden"?