• Anonym (Flatan)

Fråga flatan

Har ni alltid undrat över hur det är att ha sex med en tjej/kvinna? Hur det är att vara i ett förhållande med en tjej/kvinna? Eller bara funderat över hur är det att vara flata i Sverige idag. Och så vidare.

Jag är flata, tänkte att har ni frågor så go for it!!

Så svarar jag så gott jag kan.

• Svar på tråden Fråga flatan
  • Anonym (Depends)
    Anonym (också flata) skrev 2011-09-13 23:06:22 följande:
    Men är det verkligen så konstigt att det finns folk som inte gillar oralsex? Jag har inget emot det, varken att ge eller att få, men det är inte så att vi har oralsex varje gång vi har sex. Det är ju skönt och så, men jag saknar helkroppskontakten och ögonkontakten.
    Yey. Nån som fattar iallafall =)
  • aaaaaaaaaa

Är det sant att ni har katter allihop?

• Anonym (Depends)
    aaaaaaaaaa skrev 2011-09-14 18:31:56 följande:
    Jag har... =)

Men jag vet många som inte har det...
  • Anonym (?)
    Haha
    Jag har!
  • Anonym (också flata)
    Nej, det är inte sant.
  • tackförfisken

Jag och min sambo får " aktivt jobba" för att leva relativt jämställt. Vi försöker att inte hamna i fack där vi inte trivs. Tex så vänder sig personal på dagis och skola gärna till mig ( kvinna) när det kommer till barnen. Lr försäljare som vänder sig till min sambo när det ska handlas teknik. Jag får även jobba på att inte bli familjens " kapten" , typisk kvinnofälla;) Det jag undrar är ... Är det lättare att leva i ett förhållande med en annan kvinna? Delar man jämnt ??

• regnbågspappan
    hahaha och alla bögar har små råtthundar
  • aaaaaaaaaa
    Anonym (också flata) skrev 2011-09-14 19:54:57 följande:
    Nej, det är inte sant.
    Jag frågade syrran som är både lesbisk och har katt, och hon sa att de allra flesta har katt.
  • Anonym (:-))
    aaaaaaaaaa skrev 2011-09-16 14:52:19 följande:
    Jag frågade syrran som är både lesbisk och har katt, och hon sa att de allra flesta har katt.
    Eh nej det är klart man inte kan generalisera så ...
  • aaaaaaaaaa

Visst kan man det. Att några sedan är allergiska eller helt enkelt inte gillar katter och därmed avstår kan man ju ta för givet. Det finns ingen regel utan undantag.

Svar på tråden Fråga flatan