• Anonym

Dukan dieten!!! I love it! Någon som prövat en längre tid?

Jag har nu kört Dukan dieten i en vecka, har redan förlorat 3 kg!!! Förstår ju att det mesta är vätska, men det är otroligt motiverande.

Jag var lite seg i kolan de tre första dagarna samt lätt illamående men nu mår jag toppen! Har INGET sötsug what so ever och jag är verkligen godisgrisen number one i vanliga fall. Känns som en otrolig befrielse!

Är nu nyfiken på om det finns någon där ute som har kört denna diet under en längre period? Hur har det fungerat?

Mvh

• Svar på tråden Dukan dieten!!! I love it! Någon som prövat en längre tid?
  • Mysgosmys
    emilie81 skrev 2011-03-17 05:51:35 följande:
    Ska ha mens nästa vecka och känner att min pms är 1000 gånger värre än vanligt... Brukar inte vara grinig men är det helt galet... Förra månaden fick jag inte mens alls...

Någon här som upplevt samma?
    Jag är också otroligt galen och arg när jag har pms ^^
    Sambon har undrat om det är för att jag slutat röka eller vad det är för fel på mig..:P
    Sen har min mens varit en vecka sen de senaste två månaderna ockå.. vet fler som har haft så som med kör dukan 
  • Anonym (Wohoo)

Jag åt shiratakinudlar med kycklingkorv och ketchup, bea och vitlössås till det. Samt några bitar ost.
    Kan rekommendera nudlarna för er som saknar pasta! Jag har aldrig gillat pasta, men äter det nu som lite variation mot keson :)

Måste säga att gårdagens middag kändes konstig att äta, kändes inte tillåten ^^
    Om ni är ute efter middagstips o dyl. Så kan ni ju ta en titt på min blogg:

http://likkantheallmighty.blogg.se/category/dukan-diet.html 

• NSJD

hej heej jag har en fråga bara.. när man börja rmed fas 2 , får man då bara äta 1 sorts grönsak till middagen elle rkan man äta tex paprika, svamp och lök på en gång? :P

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Wohoo)
    NSJD skrev 2011-03-17 20:28:27 följande:
    hej heej jag har en fråga bara.. när man börja rmed fas 2 , får man då bara äta 1 sorts grönsak till middagen elle rkan man äta tex paprika, svamp och lök på en gång? :P
    Du kan äta flera grönsaker på en gång, tex en grönsallad med gurka, tomat, sallad o lök. :)
    Men tänk på att inte äta samma grönsak till fler än en måltid per dag :)
    morguse skrev 2011-03-17 20:38:53 följande:
    var hittade du dom nudlarna?
     På bodystore.se :)
  • Tésan

Jag letar och letar, men hittar ingen stans, VAD är dukan? vad går de ut på?  typ lclf ist för lchf?

BF 16:e Mars
  • Anonym (Wohoo)

Ja det ska man få göra, vi gjorde rödlökskeso iallafall. Hackad rödlök blandad med keso :)

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Dukan dieten!!! I love it! Någon som prövat en längre tid?