Tésan skrev 2011-03-17 21:39:59 följande:
ahaa tack =) förstår lite bättre nu =) kör ju GI nu men känner att jag vill gå ner liiiite fortare till sommaren, har ju 25kg kvar till min normal vikt

Har jojobanta men har gått ner 35kg sedan jag vägde som mest. Vill ju hitta en diet som stannar och som man kan trivas med, tycker denna verkar intrssant, de jobbiga är väl allt som ska bytas ut i kylen osv. Hur ser de ut på den ekonomiska biten? Är de dyrt? jag såg att man kunde äta typ oxfilé osv, såg dyrt ut haha

jag har 26,3kg kvar att gå ner tills jag når min "true weight", men sen tänker jag gå ner 3 extra kg har jag tänkt :)
35kg är ju jättebra!!
Jag vägde 96 förra året vid denna tid, bantade några veckor, gav upp, gick upp ett par kg och så har det fortsatt tills jag i januari vägde 102!!! Då fick jag nog. Ner till 65 ska jag!
Jag har räknat på att gå ner ca 0,5kg i veckan vilket blir 2kg i månaden, och isåfall bör jag väga 83 i oktober när vi ska åka utomlands.. hoppas såklart på att gå ner mer, hittills har jag gått ner ca 1,3kg i veckan så får väl se... :)
Jag lyckas aldrig hålla mig till en diet längre än ett par veckor, men nu har jag hållit på sen 24e januari med denna diet så det bådar gott!
Beror på hur stor man är i maten.. hehe. Keso är ju inte så jättebilligt och här går det åt en burk om dagen för det mesta, fast de senaste dagarna har jag inte ätit nån keso men ändå... I det stora hela så är det inte så dyrt. Jag äter mest kyckling och makrill, kalla luncher är bra och det finns många middagsrecept på bloggar :)
Oxfile är dyrt ja, men det finns också fläskfile man kan äta, om man skär bort fettet :P