• Anonym

Dukan dieten!!! I love it! Någon som prövat en längre tid?

Jag har nu kört Dukan dieten i en vecka, har redan förlorat 3 kg!!! Förstår ju att det mesta är vätska, men det är otroligt motiverande.

Jag var lite seg i kolan de tre första dagarna samt lätt illamående men nu mår jag toppen! Har INGET sötsug what so ever och jag är verkligen godisgrisen number one i vanliga fall. Känns som en otrolig befrielse!

Är nu nyfiken på om det finns någon där ute som har kört denna diet under en längre period? Hur har det fungerat?

Mvh

• Svar på tråden Dukan dieten!!! I love it! Någon som prövat en längre tid?
  • vildovacker1

Jag har kommit ner till startvikten på 66 kilo innan grav. Och det med en hel del fusk o promenader men med dieten i bakhuvudet. Hoppas på 4 till :)

• Anonym (Wohoo)

Jag vägde 103 när jag började i jan, gick ner till 93, har nu förfalligt och väger 109... :O

Så from idag ska jag börja stenhårt igen! 

• Anonym
    vildovacker1 skrev 2011-08-08 19:40:03 följande:
    Nu tänkte jag prova. jag ammar men tror inte det ska vara någon fara ändå. Jag har 10 kg jag vill gå ner och enligt Dukans hemsida så ska jag vara i mål 10 oktober. 

Dag ett
    Frukost: Yoghurt
    Lunch: Revbensspjäll med keso
    Middag: Hemmagjorda köttbullar och två stekta ägg

Måste bli duktigare på mellanmål känner jag.

Ev blir det en lite skål yoghurt nu ikväll innan jag lägger mig.

Kaffe är väl ok? 
    man ska ALDRIG banta när man ammar. Gifter lagras i fettet och går över i bröstmjölken! MAX 1 kilo iveckan helst 0,5 äör ok. INTE mer. Tänk på ditt barn
  • vildovacker1

Du kan vara lugn, tänker mycket på mitt barn. Har inte gått ner mer än max 0,5 per vecka. Gör heller inte dieten fullt ut, och har stått still i vikt sista tiden. Äter bär o frukt samt grönsaker varje dag i alla mål. Drar in på pasta o bröd.

• Anonym (Wohoo)

Ok, har inte satt igång än... Men på torsdag ska jag, för då får jag pengar!

• Beatrissan

Inne på  min dag 3 nu, redan -2kg, so far so good :))

Börjar känna mig taggad här igen, skönt!! 

• Anonym (Wohoo)

Började idag, börjar på 110kg och ska till 60... Bara 50kg to go!

• Beatrissan
    Anonym (Wohoo) skrev 2012-01-20 22:16:54 följande:
    Började idag, börjar på 110kg och ska till 60... Bara 50kg to go!

Gött =) då kämpar vi på bara...
Svar på tråden Dukan dieten!!! I love it! Någon som prövat en längre tid?