Pussa barn
Tänk dig att du ser en förälder, mor eller far, med ett barn i två-treårsåldern. De pussas, på munnen. Vad tycker du?
Tänk dig att du ser en förälder, mor eller far, med ett barn i två-treårsåldern. De pussas, på munnen. Vad tycker du?
Jag pussas på munnen med min son, ämnar göra det med min bebis som kommer i mars också. Om vänners barn vill ha sig en puss så får de det också, inga problem, men jag tar inte initiativet där på samma sätt som med sonen.
Pussas är härligt, och det gör jag med folk jag tycker om!
Det har nog hänt att mina föräldrar fått sig en liten snabb puss på munnen också i nutid, fast jag är snart 32 år. Vaddå, det är härliga människor och jag älskar dem?
Jag tycker att det är ganska äckligt om jag skall vara ärlig. Har själv aldrig pussat mina föräldrar på munnen som liten så det känns helt enkelt onaturligt för mig. Andra får givetvis göra precis som de vill, men jag blir jävligt irriterad på sådana föräldrar som anser att de älskar sina barn mer än föräldrar som inte tycker att munpussar är passande.
Jag och min man pussar alltid våra barn på munnen - vi tycker det är supermysigt. Däremot skulle jag inte göra det med något annat barn. Sedan när barnen blir större får de ju själv välja hur de vill göra men än så länge är de ju så små och de äääälskar pussar :) Så för att svara på din frågeställning t.s så tycker jag det ser jättemysigt ut!
Tycker ingenting...jag gör det hela tiden med mina barn...nu har 5 åringen slutat att pussa mig när jag lämnar på dagis, han tycker det är pinsamt. Har löst det genom att pussa på honom här hemma
Blev inte pussad på munnen av mina föräldrar, men av nån anledning så känns det så självklart för mig att göra det nu.
Sickna knasbollar
Det enda jag reagerar på här är att det är sjukt att pedofilskräcken blivit så utbredd att en del föräldrar inte vågar pussa sitt barn på munnen utan att oroa sig för vad folk ska tro.