• Reglementet

Pussa barn

Tänk dig att du ser en förälder, mor eller far, med ett barn i två-treårsåldern. De pussas, på munnen. Vad tycker du?

*Kommersiellt budskap*
  • Svar på tråden Pussa barn
  • Halcyon01

Nja, det enda jag skulle tänka på KÖRTELFEBER, baciller sprids.

• Kimban

Skulle inte tänka så mycket på det, är uppvuxen så och pussar fortfarande mina föräldrar på munnen.

• Stinky
    Halcyon01 skrev 2010-12-17 15:35:05 följande:
    Nja, det enda jag skulle tänka på KÖRTELFEBER, baciller sprids.
    ... vad har körtelfeber med saken att göra?
    Den farligaste av våra fördomar är tron att vi inte har några.
  • slangbella

Jag tänker inget särskilt om jag skulle se det. "Gulligt" kanske.

(¯`°?.¸ Det är otroligt vad lite man klarar av om man verkligen inte försöker ¸.?°´¯)
  • mamma till tre busungar
    Stinky skrev 2010-12-17 16:26:08 följande:
    ... vad har körtelfeber med saken att göra?
    Sprids via saliv. Ytterligare en anledning att pussa sina barn Den smittan ska man helst få som liten!
  • kaji

jag pussar inte mina barn på munnen och vill inte att någon annan ska pussa dem på munnen heller.

minns själv att jag avskydde när min mamma ville pussas på munnen när jag var liten, tyckte det var så obehagligt.

för mig är pussar på munnen något som jag bara vill tillsammans med någon som  jag har en erotisk relation med.

• Stinky
    mamma till tre busungar skrev 2010-12-17 16:39:49 följande:
    Sprids via saliv. Ytterligare en anledning att pussa sina barn Den smittan ska man helst få som liten!
    Ah, ok!
    Den farligaste av våra fördomar är tron att vi inte har några.
  • mamma till tre busungar
    Stinky skrev 2010-12-17 17:21:37 följande:
    Ah, ok!
    Kallas ju även "kissing disease" om du får den som vuxen/tonåring och då kan man bli rejält sjuk! Som liten får du den oftast som typ en förkylning.
  • Sarah84

Bara läst TS!

Regaerar inte alls. Helt normatl enligt mig. Här hemma pussas vi jätte mkt. Barnen vill gärna ha pussar & vi föräldrar också =)

*Agnes 2007-05-14 * Gustav 2009-08-19*
  • Filoso Fisken

Huhhh.. vad är det här för tråd? Jag tycker väl ingenting annat än "Vad gulligt" "Härligt med en kärleksfull familj" eller något.. mer pussar åt barnen (och föräldrarna!) Hihi.

Svar på tråden Pussa barn