Pussa barn
Tänk dig att du ser en förälder, mor eller far, med ett barn i två-treårsåldern. De pussas, på munnen. Vad tycker du?
Tänk dig att du ser en förälder, mor eller far, med ett barn i två-treårsåldern. De pussas, på munnen. Vad tycker du?
Det är inget fel på det :)
Däremot vill jag inte ha pussar från andras barn. Min syster körde hårt med det ett tag att barnen skulle ge puss och kram till typ alla i familjen och det ville jag inte alls. Kram absolut och puss på kinden men jag känner inte att jag vill ha någon puss på kinden från andras barn
jag och mina syskon pussade min mor godnatt på munnen tills vi var i yngre tonåren.
samma sak så har vi alltid sagt att vi älskar varandra ofta.
min äldste son är väldigt pussig och kramig och kommer både en och flera gånger om dagen och vill ha en puss, ibland på munnen ibland på näsan och kinden. jag tycker bara det är sött.
skulle vilja ha puss, det är bara pappa som får, fast sonen är jätte mammig.
Har inte läst tråden, men jag skulle inte reagera öht. Inte heller med större barn.
Jag pussar glatt min 1,5-åring på munnen och kommer så göra tills någon av oss inte vill längre.
Inget särskilt eftersom vi också pussar våra barn på munnen. Dock pussar min 4-åriga son inte längre pappa på munnen för han har hört någonstans att pojkar bara kan pussa flickor på munnen och inte pojkar. Inget vi lärt honom antagligen något han snappat upp på dagis.
Skulle bara tycka det var gulligt och helt naturligt.
Jag brukar pussa på min 3½ åriga dotter. Och hon pussar på mig också. Och jag älskar det! Det är så himla mysigt! Hon måste ha godnattpuss varje kväll av mig och min man innan hon lägger sig, annars blir hon ledsen att vi glömt det. Nu sista tiden har hon börjat säga " ooohhh vilken kyss!" varje gång hon får en puss!