Pussa barn
Tänk dig att du ser en förälder, mor eller far, med ett barn i två-treårsåldern. De pussas, på munnen. Vad tycker du?
Tänk dig att du ser en förälder, mor eller far, med ett barn i två-treårsåldern. De pussas, på munnen. Vad tycker du?
Det är jäkligt jobbigt när ett äckligt snorigt och skabbigt barn försöker springa fram till en och krama en, och man ryggar tillbaka och försöker undvika all kontakt, och så ser man hur skabb-ungens föräldrar blir skitsura för att man inte vill gosa med ungen deras.
Jag pussar min son på munnen. Men tycker att andra vuxna kan han krama. Tex, min mamma näspussas med sonen:) det har lixom blivit deras sätt, ur gulligt tycker jag.
När han gick på sin förra förskola pussade ibland fröknarna honom på munnen! Det tycker jag ej är ok! Jag fick säga ifrån varje gång, tänk bara hur basiluskerna sprids!
jag pussar mina barn på munnen. Jag tycker bara synd om de stackarna som ser en puss på munnen som någonting sexuellt. men det är kanske av samma tragiska skrot och korn som vill stänga in ammande kvinnor i sina hus för att de inte "sköter det diskret" och förbjuda all typ av icke-sexuell kroppslig närhet för att de inte får in i sina små ärthjärnor, att kroppen inte bara är till för att knullas med...
Jag pussar även fortfarande min mamma på munnen och jag är 26 år gammal =)
just det...
och förresten, om man är så jävla rädd för bakterier så bör man inte sluta pussas. Pussar stärker imunförsvaret, men sluta ta folk i handen. Det är det vidrigaste man kan göra i bakterie - och virusspridar-väg!