• Reglementet

Pussa barn

Tänk dig att du ser en förälder, mor eller far, med ett barn i två-treårsåldern. De pussas, på munnen. Vad tycker du?

*Kommersiellt budskap*
  • Svar på tråden Pussa barn
  • illythedestroyer

Skulle väl tänka att det var gulligt. Vi pussar vår son, som  är tre år på munnen massa gånger varje dag. Men som andra har sagt innan, jag vill inte pussas på munnen med andra barn.

• Maggis
    Weird One skrev 2010-12-16 19:38:13 följande:
    Mina barn pussar mig på munnen.

Är det fel?!
    Allvarligt? Har folk så lite att göra på dagarna att de måste reta upp sig på skitsaker de inte har med att göra?
    Fast det är ju faktiskt ingen här som retar sig på det.
    //Maggis
  • BenZaa

Hade inte reagerat alls.. eller möjligen med ett leende.
    Själv pussar både jag och min man på våran son hela tiden, och han på oss. Han älskar att pussas, inget fel med det.
    Däremot tycker jag det är lite jobbigt att min son är så pussig som han är för han vill pussas med fröknarna på dagis, men har man en pussgurka så har man. Ingen tvingar ju honom till pussar..

• Emeliie89

vad skulle felet vara? jag pussades med mina föräldrar när jag var så liten och det var bara nått som hörde till. :D

• Onkel Anneli

Jag hade inte reagerat på det alls

• Queenie70

Skulle inte ha reagerat. Jag pussar min unge på munnen och det gör, moster, morfar och morbror också. Inte mormor dock för hon tycker det är äckligt.

• Psyke

Jag skulle tycka att det är gulligt. :)
    Min treåriga dotter brukar kasta sig över oss (föräldrar och farmor), karama hårt och pussa på munnen. Nu har vår ettåriga son lärt sig att pussa på munnen också så vi har ofta pusskalas. 

• Reglementet
    Weird One skrev 2010-12-16 19:38:13 följande:
    Mina barn pussar mig på munnen.

Är det fel?!
    Allvarligt? Har folk så lite att göra på dagarna att de måste reta upp sig på skitsaker de inte har med att göra?
    Vem har retat upp sig på det?
    *Kommersiellt budskap*
  • Poison82

På tal om pussar så var hela familjen iväg för att ta sonens 1 års foton och då skulle vi ta far/son och mamma/son foton och när jag och sonen tog våra foton så skulle han bara pussas hela tiden, han höll på att käka upp mig. Men det var så gulligt, så har han aldrig gjort innan. Blev glad!

Svar på tråden Pussa barn