Pussa barn
Tänk dig att du ser en förälder, mor eller far, med ett barn i två-treårsåldern. De pussas, på munnen. Vad tycker du?
Tänk dig att du ser en förälder, mor eller far, med ett barn i två-treårsåldern. De pussas, på munnen. Vad tycker du?
Munpussar lägger jag ingen större vikt vid så jag tänker inget speciellt. Lånar gärna ut både min egen och sambons mun till den som är pussglad!
Mer pussar åt folket!
I 2-3årsåldern är det väl inga problem med munpussar (så länge de inte kommer med ett kilo sandblandat snor). Eller vad är det för tanke som ligger bakom din fråga, Reglementet?
Alma är 10½ år o henne pussar jag hej då på morronen o god natt på kvällen.
Ser inget konstigt med det heller.....
Jaha så nu ska man inte få pussa sina barn godnatt nu heller.
Men jo här hemma är det nog dax att gå över till bara godnattkramar faktiskt. Pussa tonåringar är lite knepigt även om de är ens egna barn.
Men 2-3 åringar.. jisses.
Jag ser inget konstigt i det. Jag pussar alla mina barn på munnen. Min äldsta är 3år.
När jag var liten pussade jag både mamma, pappa och min syster på munnen. Kommer inte ihåg hur gammal jag var när jag slutade med det, men det kommer ofta naturligt när man inte vill pussas på munnen längre.
Varför undrar TS?
Konstig fråga, det är väl ganska normalt och ett sätt att visa kärlek?
Jag frågar enbart vad folk tycker om det, jag har inte sagt något om mina åsikter om det hela.