• Reglementet

Pussa barn

Tänk dig att du ser en förälder, mor eller far, med ett barn i två-treårsåldern. De pussas, på munnen. Vad tycker du?

*Kommersiellt budskap*
  • Svar på tråden Pussa barn
  • Zimlis

Förra året fick JAG en snorpuss av sambons brorson mitt på munnen - jag låg sjuk en vecka efter det  Foten i munnen

Det är mysigt med föräldrar som pussar sina barn på munnen - inget skämsigt i det
    Jag pussar mina syskonbarn på kinden - om de vill, likadant med kramar vill de så kramas vi. De är rätt keliga båda två så de kramas gärna med moster Hjärta

Charm är att få svaret ja utan att ha ställt någon bestämd fråga.
  • ius lexis

Pussar gillas:)

Enda g jag har reagerat negativt var när min då 5 årige bson kommer från mamma och berättar att mamma lärt honom att tungkyssas!! Där drar jag en kraftfull gräns.  Man hånglar inte sitt barn!!

• ius lexis
    TessaS skrev 2010-12-16 13:26:10 följande:

Vi pussas på munnen hemma. I alla fall med 4-åringen så jag skulle inte reagera om jag såg någon annan göra det.
    Jag tror däremot att min mans 13-åriga tjej och 17-åriga kille skulle reagera om jag skulle börja pussa de på munnen...

hihi, snacka om förvånade!!
  • Puma87

Jag pussar min dotter på munnen. Är uppvuxen med pussar på munnen  dock komme rjag itne att tvinga till mig pussar på munnen som mina föräldrar gjorde när jag avr liten. Det är ALLTID på dotterns vilkor. Vill hon inte så vill hon inte.

Kitty 081003
  • ullis1981

här pussas o kramas vi mycket.   
    kan inte förstå hur nån tycker att det är intimt eller vuxen grej. är det intimt eller vuxen grej så är det med öppen mun o tungor med.

• Lady Dahmer
    ius lexis skrev 2010-12-16 14:27:16 följande:

Enda g jag har reagerat negativt var när min då 5 årige bson kommer från mamma och berättar att mamma lärt honom att tungkyssas!! Där drar jag en kraftfull gräns.  Man hånglar inte sitt barn!!

om det är sant så ska det polisanmälas
    Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! Den är skitbra! - ladydahmer.blogg.se/
  • Rakad Apa

Fy fan sa vidrigt!!! Laste en trad har pa FL om en mamma som pussade sin son pa snoppen varje gang hon bytte bloja pa honom, det var oxa helt sjukt.
  • The Hermit

Men hade hon gjort så med honom då eller bara berättat hur man gör?
    Ungar vill ju veta ett och annat.

Jag pussar mina barn på kinden, jag tycker inte om att pussa barn på munnen.

Tanken slog mig att man måste väl sluta med det någon gång och när gör man det? - Eller pussar ni era föräldrar på munnen också? Kyss

• La Lola

Lärt hur?
    Berättat man gör rent praktiskt eller hade hon kysst honom?
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • TessaS
    ius lexis skrev 2010-12-16 14:28:18 följande:
    hihi, snacka om förvånade!!
    Ja och jag hade förmodligen fått en rak höger...
Svar på tråden Pussa barn