Pussa barn
Tänk dig att du ser en förälder, mor eller far, med ett barn i två-treårsåldern. De pussas, på munnen. Vad tycker du?
Tänk dig att du ser en förälder, mor eller far, med ett barn i två-treårsåldern. De pussas, på munnen. Vad tycker du?
Förra året fick JAG en snorpuss av sambons brorson mitt på munnen - jag låg sjuk en vecka efter det 
Det är mysigt med föräldrar som pussar sina barn på munnen - inget skämsigt i det
Jag pussar mina syskonbarn på kinden - om de vill, likadant med kramar vill de så kramas vi. De är rätt keliga båda två så de kramas gärna med moster 
Pussar gillas:)
Enda g jag har reagerat negativt var när min då 5 årige bson kommer från mamma och berättar att mamma lärt honom att tungkyssas!! Där drar jag en kraftfull gräns. Man hånglar inte sitt barn!!
Vi pussas på munnen hemma. I alla fall med 4-åringen så jag skulle inte reagera om jag såg någon annan göra det.
Jag tror däremot att min mans 13-åriga tjej och 17-åriga kille skulle reagera om jag skulle börja pussa de på munnen... ![]()
Jag pussar min dotter på munnen. Är uppvuxen med pussar på munnen dock komme rjag itne att tvinga till mig pussar på munnen som mina föräldrar gjorde när jag avr liten. Det är ALLTID på dotterns vilkor. Vill hon inte så vill hon inte.
här pussas o kramas vi mycket.
kan inte förstå hur nån tycker att det är intimt eller vuxen grej. är det intimt eller vuxen grej så är det med öppen mun o tungor med.
Enda g jag har reagerat negativt var när min då 5 årige bson kommer från mamma och berättar att mamma lärt honom att tungkyssas!! Där drar jag en kraftfull gräns. Man hånglar inte sitt barn!!