• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • miqaw
    M y skrev 2011-01-29 19:47:41 följande:
    Ok, tack genast skaffa... fick min iphone igår av älsklingen och känner min helt lost fortfarandeSkäms
    Du kommer älska den! jag har lagt till Babygruppen, Libro och Babydax också som är ganska bra. Gillar Babygruppen väldigt mycket!
  • M y
    M y skrev 2011-01-29 19:47:41 följande:
    Ok, tack genast skaffa... fick min iphone igår av älsklingen och känner min helt lost fortfarandeSkäms
    Men att jag genast "ska " skaffa. Verkar som att jag behöver mat,sväljer tom ord nu.

Om han bara kunde sluta städa och börja laga mat snart ??? Och den där Ajaxflaskan åker i sopor imorgon,fy nu börjar jag må illa igen.
  • M y
    miqaw skrev 2011-01-29 19:51:23 följande:
    Du kommer älska den! jag har lagt till Babygruppen, Libro och Babydax också som är ganska bra. Gillar Babygruppen väldigt mycket!
    Jag hittar ingen som heter "Babygruppen" bara "Gravidkalender. Är det den du menar?
  • miqaw
    M y skrev 2011-01-29 19:55:39 följande:
    Jag hittar ingen som heter "Babygruppen" bara "Gravidkalender. Är det den du menar?
    Det kan det vara! När den installerats står det babygruppen på och själva appen är lila :D
  • M y
    miqaw skrev 2011-01-29 19:57:38 följande:
    Det kan det vara! När den installerats står det babygruppen på och själva appen är lila :D
    Jaha, ja då är det den. Tusen tack... ska nu leta efter de andra också.
  • miqaw
    M y skrev 2011-01-29 20:00:56 följande:
    Jaha, ja då är det den. Tusen tack... ska nu leta efter de andra också.
    Härligt!!!! {#emotions_dlg.flower}
  • Flisan79
    miqaw skrev 2011-01-29 20:03:50 följande:
    Härligt!!!! {#emotions_dlg.flower}
    Den har jag med, är väl den enda som är gratis. Hittade några men de var ganska dyra, typ 30 spänn....lite snål kanske,hehe.
  • M y

Önklar er alla i tråden en mysig Lördagkväll,sambon orkar visst inte laga någon middag ikväll. Så det får bli restaurang istället, inte mig emot.

Ska minsann ha efterätt ocksåOskyldig

• miqaw
    M y skrev 2011-01-29 20:10:29 följande:
    Önklar er alla i tråden en mysig Lördagkväll,sambon orkar visst inte laga någon middag ikväll. Så det får bli restaurang istället, inte mig emot.

Ska minsann ha efterätt ocksåOskyldig
    Vi har varit lata två dagar i rad men tagit med oss maten hem eftersom man mår lite till och från. Trevlig kväll och beställ en rejäl efterätt nu!
  • Astrogirl
    Renni skrev 2011-01-29 13:38:17 följande:
    Jag fick massa finnar/porisar precis i början... har lite problem än men det har blivit lite bättre =/ Usch... Känns som om man är tonåring på nytt ju.. Och även håret blir fortare flötigt!

Idag är en sån dag då illamåendet gör sig hörd hela tiden....Antar att det är normalt att är lite ifrån dag till dag.
    Vägde mig idag... 1 kilo plus nu....
    Min bm sade till mig i v 5 att man ofta får finnar och dylikt och inte så fin hy under graviditeten på grund av alla hormoner osv. Jag har märkt att jag har lite fetare hy, men mest att jag får fortare fett och äckligt hår. Måste nästan duscha varje dag för att det ska hålla sig ok, men försöker att hålla mig till varannan dag eftersom det inte är så bra för varken hud eller hår att duscha för ofta. 
Svar på tråden BF september 2011