• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • katzon

Håller med om att sympomen dalar! Är i v 8+4 det kanske är så att det helt enkelt planar ut..

• Eveliina11

Det är samma för mig, illamåendet börjar försvinna och känner mig rätt så "ogravid" men ibland så kommer växtvärken lite då och då, så känns iaf som att det fortfarande är något därinne :D

• NornaB
    Här är en till med flytningar!  Vissa dagar är värre än andra. Ha en jäkla huvudvärk varje kväll också. Mår inte ila men är små hungrig hela tiden och inte sugen på varm mat. 

Är i vecka 7+5 idag... önska tiden gick lite fortare och att magen började synas på riktigt Mara en svullen fet blobb nu...  HaHa..  

Nej, slut gnällt för idag  
    Rasmus 010318 Isac 040224 Max 060106
  • Minnie Mouse

Ja överallt står det att man blir trög i magen även min bm har pratat om det. Men jag är lös i magen nu i nästan en hel vecka. Jag har jätte ont i magen. Är det nån mer som har det tvärt om, löst :)
    Herregud vad vi pratar om, men det är bra att ni finns :)

• Flisan79
    Minnie Mouse skrev 2011-01-30 21:36:13 följande:
    Ja överallt står det att man blir trög i magen även min bm har pratat om det. Men jag är lös i magen nu i nästan en hel vecka. Jag har jätte ont i magen. Är det nån mer som har det tvärt om, löst :)
    Var det hela första veckan (v5). Sen har jag varit ganska "normal".
  • NornaB
    Minnie Mouse skrev 2011-01-30 21:36:13 följande:
    HaHa, jag är oxå lös  
    Rasmus 010318 Isac 040224 Max 060106
  • betula

Min mage kan växla flera gånger om dagen, till att vara hård i flera dagar. Idag har jag varit allt annat än gård dock :P Annars har jag den mest stabila magen som tål allt typ, så det är verkligen en ny erfarenhet för mig.

• Elinsmamma67

Plussade för ett tag sen, beräknad BF 20 sept. Blir mitt andra barn (första för min sambo) men en riktig sladdis, min förstfödda är 14 i år, själv är jag 43.
    Hade helt glömt av att man inte mår tiptop hela tiden, fick nästan en chock när illamåendet satte in för ett par veckor sen och faktiskt lite ångest över min kropps förändring Skäms men men, som någon annan sa, det är en kort tid i ens liv!
    Har dock en ny åkomma denna gången: klåda och plitor på bröst och mage - inte skönt!
    Jag har ridning som yrke så jag hoppas verkligen jag kan hålla igång hela våren och gärna sommaren....!

• malar87

också hård i magen :D trodde jag va den enda i världen hehe

Men jag mår så j*vla illa på kvällarna ngn omvänd graviditet hehe

• kantarellkisse
    SannaMac skrev 2011-01-30 15:49:18 följande:
    Exakt när befruktningen skedde vet nog ingen om man inte har nån slags röntgensyn och kan se när ägget och spermien möttes där inne... men shit just det, du kanske ha en liten treåring där inne som du ruvar på?
    Jag tror snarare det rör sig om ca 5 år vilket brukar vara "standard" för frystid... Men just Polen har inte lagstiftat om fryslängd så det kan försts vara mer. Eller mindre om paret bara bestämde att de var klara och inte ville förnya tankhyran ytterligare ett år...
Svar på tråden BF september 2011