• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • Längtan81
    Flisan79 skrev 2011-02-01 19:13:31 följande:
    Kan ju förklara att den första kom 3 veckor efter min första förlossning. Jag hade då inte skitit sen innan fl så ni kan ju ana hur kul det var. Typ som att föda ett till barn genom röven Skrikandes
    Åh fy!!!!!
  • betula
    Flisan79 skrev 2011-02-01 19:13:31 följande:
    Kan ju förklara att den första kom 3 veckor efter min första förlossning. Jag hade då inte skitit sen innan fl så ni kan ju ana hur kul det var. Typ som att föda ett till barn genom röven Skrikandes
    Åh fy nu rös jag i hela kroppen!

Asså ju mer man får höra desstu mer börjar man ju undra vad man gett sig in i?! Frivilligt dessutom! :D
  • Flisan79
    Längtan81 skrev 2011-02-01 19:15:18 följande:
    Åh fy!!!!!
    Mmm, behöver jag säga att det var prio ett efter andra förlossningen att få igång skiteriet. Gick faktist bra troligen tack vare att jag inte sprack alls då. Lyckades ju dock ändå få hemorrojd nr 2 under förlossningen.
  • Frka11

orolig....har nu jätteont i min mage på vä sida och de strålar ner i underlivet och ljumsken, spela ingen roll om ja sitter eller går......brukar man få så vid missfall??har även varit på "ett jävla humör idag"har innan bara varit glad.....så va de sist när ja fick ma....hade hemskt humör...usch

• Flisan79
    betula skrev 2011-02-01 19:19:10 följande:
    Åh fy nu rös jag i hela kroppen!

Asså ju mer man får höra desstu mer börjar man ju undra vad man gett sig in i?! Frivilligt dessutom! :D
    Haha, ja om jag hade vetat allt innan Drömmer

Har ni föresten läst denna tråd? Riktigt rolig om just det man inte vet om förlossning.

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m50835896.html
  • betula
    Flisan79 skrev 2011-02-01 19:21:20 följande:
    Mmm, behöver jag säga att det var prio ett efter andra förlossningen att få igång skiteriet. Gick faktist bra troligen tack vare att jag inte sprack alls då. Lyckades ju dock ändå få hemorrojd nr 2 under förlossningen.
    Flisan du får det att låta så underbart! :P Men bra, få i gång bajseriet prio ett efter förlossning. Alla såna där grejer tycks folk glömma bort att berätta fr en tycker jag. Man undrar ju liksom vad mer man kommer få veta under vägen nu och framförallt, vad ingen säger och som man får upptäcka själv sen :P
  • Flisan79
    betula skrev 2011-02-01 19:25:05 följande:
    Flisan du får det att låta så underbart! :P Men bra, få i gång bajseriet prio ett efter förlossning. Alla såna där grejer tycks folk glömma bort att berätta fr en tycker jag. Man undrar ju liksom vad mer man kommer få veta under vägen nu och framförallt, vad ingen säger och som man får upptäcka själv sen :P
    Vissa verkar inte vilja veta allt eller få allt inlindat i rosa fluff. Själv föredrar jag att var informerad INNAN!

Som sagt, läs länken jag satte in. Mycket tips och skratt.
  • malar87

Jag är så trött nu :D En kollega till mig sa igår Maria du ser ju värkligen trött ut och jag svara ja jag sover ju inte så bra haha men såver som en gud hehe :D

Är de ngn som har problem med brösten att dom gör ont precis när man tar av bh:n så är de som att dom bara ramlar ner å slår i golvet haha mysko förklaring haha men jag år jätte ont dom e så tunga å ömma

• miqaw
    malar87 skrev 2011-02-01 20:16:10 följande:
    Är de ngn som har problem med brösten att dom gör ont precis när man tar av bh:n så är de som att dom bara ramlar ner å slår i golvet haha mysko förklaring haha men jag år jätte ont dom e så tunga å ömma
    Ooooooohhhh ja! Att duscha är ju nästan plågsamt eftersom man "måste" ta av bh:n... Sover t.o.m med bh eftersom de är så fruktansvärt ömma och har varit sedan en veckan innan +:et... Funderar på var detta kommer sluta... Är det någon som vet ungefär när de slutar växa???
  • malar87
    miqaw skrev 2011-02-01 20:19:37 följande:
    Ooooooohhhh ja! Att duscha är ju nästan plågsamt eftersom man "måste" ta av bh:n... Sover t.o.m med bh eftersom de är så fruktansvärt ömma och har varit sedan en veckan innan +:et... Funderar på var detta kommer sluta... Är det någon som vet ungefär när de slutar växa???
    Ska jag va ärlig så har jag hellre ont i brösten än att må illa å spy
Svar på tråden BF september 2011