• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • She is Me
    Mliic skrev 2011-02-02 11:40:36 följande:
    Ok... kommer inte ihåg när jag fick lyssna sist.. det var senare än 10 i alla fall men det skadar ju inte att fråga!!

Testade ringtricket nyss med hårstrå och förlovningsring och gång nr 1 visade det tydligt cirklar, alltså en tjej.. sen testade jag igen med ett nytt hårstrå och då pendlade den tydligt så jag vet inte rikigt om jag tror på det!!
    ja visst klar du ska fråga

jag tror du har två där inne heheh... Tungan ute 

tror inte heller, men det är lite kul att spekulera.....   brukar göra alla test jag kan hitta
    Google is my friend ♥
  • dea
    Betula : Så här ligger det till, jag hade räknat min bf till den 1 sep men sen när jag skrev in mig så sa barn morskan att hon fick det till den 4 sep och nu när jag träffade gyn läkaren så sa hon att jag var lite längre i veckorna. Men jag väntar med att ändra min dag i listan tills jag har gjort det vanliga ultra ljudet som jag har fått en tid till den 30/3, då får jag ju mer exakt vilket datum som är min bf Flört. Hoppas du för står vad jag menar Flört.
  • Mliic
    She is Me skrev 2011-02-02 11:43:11 följande:
    ja visst klar du ska fråga

jag tror du har två där inne heheh... Tungan ute 

tror inte heller, men det är lite kul att spekulera.....   brukar göra alla test jag kan hitta
    haha jag hoppas INTE på 2 st.. Har några nära vänner som har tvilling pojkar på snart 2 år och dom verkar ha haft ett H*****E.. Klart att barnen mår bra och bor i en kärleksfull familj men vilket jobb sen!
    Jag tyckte det var mycket med en ibland!
    Ja spekulera kommer man alltid göra tills man får det svart på vitt. Kommer du ta reda på könet på RUL?
  • Flisan79
    She is Me skrev 2011-02-02 11:06:41 följande:
    Hur gör du ringtricket?  gjorde nu, och först var det jättetydligt pojke, men efter en liten stund så blev det cirkel... hm....
    Jag håller en lång kedja med min ring som jag ärft av mormor på. Tänker att man kanske får lite hjälp från andra sidan Drömmer (vidskeplig..näää)

Den pendlade tydligt 3 gånger. Vi får se om det stämmer
  • Vill bli fyra

Innan ultraljuden börjar sen kanske vi ska sätta en lista över vad vi tror att vi bär på Eftersom den här graviditeten är så annorlunda min förra börjar jag fundera på om jag bör på en liten tös

• She is Me
    Mliic skrev 2011-02-02 11:49:51 följande:
    haha jag hoppas INTE på 2 st.. Har några nära vänner som har tvilling pojkar på snart 2 år och dom verkar ha haft ett H*****E.. Klart att barnen mår bra och bor i en kärleksfull familj men vilket jobb sen!
    Jag tyckte det var mycket med en ibland!
    Ja spekulera kommer man alltid göra tills man får det svart på vitt. Kommer du ta reda på könet på RUL?
    hehe... ja min syster har oxå tvillingar , så det är kanske det man hoppas på särskilt när vi redan har två barn, fast skulle det vara två här så är de ju välkomna med

vi kommer inte ta reda på könet, har inte gjort det de andra gångerna och kommer inte göra det nu heller.... tycker om att få den överraskningen när bebisen tittar ut.
    Google is my friend ♥
  • Mliic

Ja klart jag skulle bli glad om det skulle vara 2 men helst 1=) Då vet ju du med hur mycket jobb det är med två!??

• knorrig

Blev nyfiken och gjorde precis ringtestet.
    Först blev det tyyydliga cirklar, som övergick till att pendla (?!)
    Men magkänslan säger att det är en liten tös som växer där inne, får se om det stämmer Skrattande

• betula
    dea skrev 2011-02-02 11:48:01 följande:
    Betula : Så här ligger det till, jag hade räknat min bf till den 1 sep men sen när jag skrev in mig så sa barn morskan att hon fick det till den 4 sep och nu när jag träffade gyn läkaren så sa hon att jag var lite längre i veckorna. Men jag väntar med att ändra min dag i listan tills jag har gjort det vanliga ultra ljudet som jag har fått en tid till den 30/3, då får jag ju mer exakt vilket datum som är min bf Flört. Hoppas du för står vad jag menar Flört.
    Ja ja... vi får väl se, jag kommer väl oxå hem m nåt nytt datum efter KUB :) Snurrig av allt blir jag dock :P
  • malar87
    hanna elise skrev 2011-02-02 11:35:24 följande:
    Jag jobbar som församlingspedagog. Trivs hur bra som helst och det är inga problem med illamående, det är ganska lätt att gå undan. Mår mest illa på kvällstid och är så gräsligt trött.
    Ikväll jobbar jag kväll (har en grupp tonåringar som kommer till kyrkan på onsdagkvällar). Vi har planerat filmkväll så ingen kanske märker om jag tar en kort tupplur i soffan under fimen :) 
    Jag har ett vik som församlingspedagog :D
    Har samma symtom som dig ..
    Ikväll är de film som gäller med ungdommarna här också hehe har 2 ggr en med 13 åringar sen en med 15-20 åringar å båda ska se på film så är nog hemma vid 23 ikväll hehe lagon mör då
Svar på tråden BF september 2011