BF september 2011
Katzon: Åk in nu!
Katzon: Åk in nu!
Har varit hos BM nu och han ligger med huvudet ner men är fullt rörlig och det kände hon tom när hon tryckte hur han vred sig där inne. Sen fick jag mig ett spark i revbenen som inte var utav denna värld, hon bara tittade på magen och gapade. Får ingen hinnsvepning då han inte är fixerad *surar*
NornaB: Färdig JA! I dubbel bemärkelse
Ska vi inte bestämma en dag när vi ska kläms ut dem? Nästa vecka på Måndag alt. Tisdag passar mig utmärkt, då är barnen hos pappa sin det är smidigast så. Så kan vi boka en träff utanför hissarna på BB mellan 13-14 dessa dagar
Hoppas vi ses och att tiden passar
Jag har mina mån-mån och sa typ samma sak nu när vi gick från BM. Mina går i Öllsjöslolan och vi bor inne i stan, så sambon kör fram och tillbaka varje dag men som tur är slutar de samtidigt. På Torsdag får vi nycklar till huset och det finns en hel del att göra där innan vi flyttar in 1:à November.
Undrar hur det går för Katzon.....
Katzon: Andas på du, snart får du säkert din belöning. Lycka till och uppdatera när du vet mer eller är klar.
zamiakalla: Grattis till pojken, den andre Elias i tråden om jag inte räknat fel. Vi funderar mellan Elias och Johannes, inte lätt när man har två pojkar sen tidigare.
Vad tycker ni i tråden, Elias eller Johannes???
NornaB: ja, det var ju lustigt