• M y

BF september 2011

Hmm, tack för era röster Jag har från början sagt Johannes men tvekat då det är något långt men jag tycker fortfarande att det är en Johannes i magen bara sambon med som ska tycka det.

Nu sover barnen och jag ligger i soffan med SD, kom nu bebis
    Hur mår ni andra, några känningar?

• M y

Söjsan: De heter Nicola och Filip (båda killar) är ju inte svenskfödd själv och har som liten alltid sagt att om jag får en son så ska han heta Nicola. Filip fick heta det då hans pappa fick bestämma. Jag vet inte om det matchar ihop med varken Elias eller Johannes :-/ men det behöver det inte heller. Min väska har varit klar nu i två veckor och jag vill inte ha den liggandes här länge till

hapric: bara när jag var öppen 10 och värkarna stannade helt, hade ingen bedövning och jag var inte alls beredd på att de värkar som komma ska skulle göra lika ont som de gjorde innan allt stannade av. Fy tusan va ont det gjorde, från ingen värk till de värsta tänkbara. Men då du ev kommer börja din förlossning så kommer det öka sucesivt för dig och går inte att jämföra.

• M y

Grrr, nu ger jag upp. Dumma telefon och datorn orkar jag inte starta från soffan.

• M y

Skrev att dessa SD gör mig bara förvirrad. Tänk om jag inte förstår att det är på riktigt sen och föder hemma. Hemska tanke!

• M y

Tycker mest synd om sambon som varje gång hoppar runt och tror det är på gång, idag har han dock ryggskott och går lika illa som jag. Så för att vara snäll ligger jag här och försöker andas normalt, annars hoppar han sönder sin rygg

• M y

Det är olika, men jag hade ringt innan och pratat med en BM. Hon kommer höra om det är dags att komma in eller så åker du in när du känner för det. Hut långt man har till FL, om man är omföderska eller ej, var i landet man bor osv. Jag hade ringt, hellre en gång för mycket än en gång för lite. Lycka till!

Svar på tråden BF september 2011