She is Me skrev 2011-08-15 21:44:15 följande:
V36+0 idag har varit hos bm, bebisen var så nära fixering man kan vara, blev lite förvånad då förra bara var ruckbar tills det var dags och det är ju vanligt att de inte fixerar sig när man är omföderska, jag hoppas det är ett gott tecken. Haft grymt tryck neråt idag så jag knappt kunnat stå el sitta. Bm skrev även sammanfattning och jag skrev vilket bvc jag vill ha, det får ju onekligen att förstå att bebisen snart är här.
Måste pendla igen för min bästa kompis påstår att bebisen ska komma den 4e och att det är en flicka. Flicka kan jag gå med på men jag ser gärna att bebisen kommer innan vi flyttar. Varför ska tredje barnet vara så lurigt?
När har ni flyttat färdigt? Visst var det nära K-stad och du skulle föda på CSK?
Ang nr 3, så har jag suttit och googlat hela eftermiddagen,de e visst kluriga och jag blir bara ner nojjig då de flesta typ inte vetat att det är på "G"... så som jag upplever det så tror jag nästan varje kväll att inatt händer det.
melwin11 skrev 2011-08-15 22:01:07 följande:
inlagd på bb för vattenavgång i 36+1.. väntar nu på värkar annars blir det igångsättning... inte så här jag föreställtmig allt... hoppas all ni tjejer mår bra! kram
Åh, hoppas allt går bra för er. Lycka till!