BF september 2011
men va f**n :-O tala om för honom att det är hans uppgift att se till att bebis kommer ut,på samma sätt som den kom in
*suckar över tanken på att vi kvinnor inte klarar oss utan karlar*
Lovika 83: Grattis, så fin eran Nelia är och vilken lyx förlossning!
Nu har jag packat BB väskan...hoppas den kommer till användning SNART!
Min bebis håller på med något hemskt idag,känns som han skär i mig med något vasst. Jag skriket till av smärtan varje gång det händer,vad håller han på med? Ska han klippa upp mig inifrån?
Idag har jag haft så sjukt ont. Skulle åka och hämta dottern på dagis och då jag klev av bussen gjorde det så ont över blygdbenet, hela vägen ner mellan benen, mellan gården och upp över svanskotan. Jag kunde knappt gå! Fick gå sakta, sakta typ ett steg varannan sekund i dom några hundra meterna innan jag var framme. Vad kan det vara? Brukar ha denna smärta under dagarna också, känns som det trycker långt ner i magen och så gör det grymmeont över blygdbenet, båda höfterna och nertill i ryggen, inte mensvärksmärta utan ont på ett annat sätt. Det kommer och går under dagen så kan liksom stråla och ha sig i några sekunder och sen släpper det. Någon som har någon teori? Jag är ju omföderska så är ju inte säkert att huvudet kommer fixeras, men det känns ändå som att det kanske skulle vara huvudet som spökar på nåt sätt. I torsdags var det rörligt...
Lycka till mymy!
Vaknade 05.30 och var jätte hungrig, har inte ätit frukost sen jag gick på lågstadiet. Eller jo, men då ska det minst gå en timme efter att jag gått upp.
mymy: Grattis till lillkillen, skönt att det är över och att allting gick bra.
NornaB: mycket möjligt att det är en nerv, all sån smärta säger min BM kommer utav att de kommer åt en nerv de trycker på. Själv har jag ont på insidan av låren, som om någon sparkat mig mellan benen. Ja och så den där skärande smärta jag haft i flera dagar lång upp i livmodern,misstänker att han försöker skära sig ut