BF september 2011
Åker in nu, vattnet har gått.
Åker in nu, vattnet har gått.
Tusen TACK alla som önskat mig lycka till, det värmer
Mitt vatten gick(forsade) men inga värkar så lång ögat kan nå, så vi valde att åka hem och vänta. Har varit inne på koll innan idag, då allt såg bra ut åkte vi hem igen. Men imorgon 8.30 sätter de igång mig så länge inget händer inatt (HOPPAS). Vill bara att allting ska vara över nu, har fått nog av all oro och spring på sjukhuset.
Förlåt att jag inte hunnit uppdatera innan, har sovit en massa, ätit, fixat med barnen, gråtit mm
Lycka till alla ni som är kvar, hoppas allt går bra för er. Ska nu försöka lugna ner mig och njuta av sista ensams kvällen med sambon, fast det är svårt när man vet att "imorgon lär jag ha jävligt ont".
haptic: åh, som jag tänkt på dig
Stort grattis, vilken lättnad att det är över för er.
Nej, jag känner inget förutom vattnet dom rinner då och då
Skönt att läsa att det gick så bra för dig, nu känns det lite bättre. Får lite hopp om att det ska gå bra för mig också.
Hoppas ni klarar er från fler problem och att ni får komma hem snart. Kram
Molly: Tack
Renni: Åh, jag vill också ha värkar. Lycka till, hoppas det är på riktigt.
NornaB: Tack, hoppas du kommer dit och gör mig sällskap
haptic: får hoppas det händer saker inatt då. Tack för de orden, betyder mycket. Ska gå och försöka sova nu och hoppas på det bästa. Uppdaterar när jag är klar och hinner.
Hej tjejer!
Är inlagd på BB med något uppstoppat som inte har hjälpt ett skit, för inte har jag värkar här inte. Är så ledsen och trött på detta så jag vet inte vad längre. 10.30 ska de kolla imorgon och då se hur vi ska gå vidare. Blääää, hoppad att de kommer inatt för jag blir galen av att gå här och titta på allas bebisar. Vill ha min bebis NU!!!
Zargenra:
ja men det var så det gick till, ser ut som en Te påse fast mindre och ska sitta där i 24 timmar och mjuka upp tappen. Börjar på "P" men mins inte resten.
NornaB: ja jobbigt och tråkigt framför allt :-/ Kom du bara, här är gott om lediga sängar.
Kl 15.30 kom han äntligen ut, 3500 gr och 49 cm lång.
Grattis till er alla som fått era små!
Rozenliv: Grattis till Flickan !
Tack till alla som gratulerat
Undrar varför Norna inte skrivit något, hon brukar vara uppe tidigt. Kanske hon gör mig sällskap här på BB snart....