• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • Heffa

Hej! Nu var det länge sen jag var inne här.. Hur går det för er? Har ni börjat berätta än? Jag vill vänta ett par veckor till iaf.
    Är det någon mer än jag som INTE ska göra KUB?

MammaBjörn, håller tummarna för att det bara är en normal blödning.

Over and out
  • jahapp
    Heffa skrev 2011-02-21 19:43:58 följande:
    Hej! Nu var det länge sen jag var inne här.. Hur går det för er? Har ni börjat berätta än? Jag vill vänta ett par veckor till iaf.
    Är det någon mer än jag som INTE ska göra KUB?

MammaBjörn, håller tummarna för att det bara är en normal blödning.

Jag tror inte att jag ska göra KUB.. Har inte riktigt bestämt mig än men det lutar mot nej.

Känns som att det blir ett barn oavsett resultat ändå..

Vad fick dig att inte göra det? :)

• Heffa
    jahapp skrev 2011-02-21 19:51:20 följande:

Jag tror inte att jag ska göra KUB.. Har inte riktigt bestämt mig än men det lutar mot nej.

Känns som att det blir ett barn oavsett resultat ändå..

Vad fick dig att inte göra det? :)

Hej, jag vet inte egentligen. Jag gjorde det inte med min son heller, men då var det inget som erbjöds.

Känns som att det räcker med RUL för min del. Hur långt gången är du?
    Over and out
  • jahapp
    Heffa skrev 2011-02-21 19:57:15 följande:
    Hej, jag vet inte egentligen. Jag gjorde det inte med min son heller, men då var det inget som erbjöds.

Känns som att det räcker med RUL för min del. Hur långt gången är du?

Ja, och om jag skulle bestämma mig för att göra det ändå, så skulle det mer vara för att få veta att det verkligen finns något som lever där inne.. Av helt fel anledning med andra ord..  Och det känns inte heller rätt.. Kan ju lika gärna vänta på RUL Glad

Jag är i v.11 nu (10+3)  Glad  Du då?

• betula
    Allinug skrev 2011-02-21 17:27:24 följande:
    Är så ledsen. Jag blöder och har ont i livmodern. Har haft det på känn eftersom allt har avstannat. Ska få en akuttid till gyn imorgon. Tyckte ju att det gick för lätt. :(
    Håller tummarna att du får ett glädjande besked imorgon!
  • Tekla78

MammaBjörn, lycka till imorgon. Det finns solskenshistorier efter stora blödningar. Min systerdotter är ett sådant exempel, hoppas verkligen att du också är en sådan. Kramar till dig!

TrivsammaFunderingar, hoppas din magkänsla har fel.

Flisan, duktiga tjejen!

På tal om trötthet och att motverka det. Jag sitter mycket vid datorn och när tröttheten slår till är det verkligen svårt att hålla ögonen öppna eller koncentrationen på topp. Idag började jag med papperssortering då den slog till och blev verkligen något piggare och kunde sedan fortsätta med det jag höll på med vid datorn. Men då kanske jag hade en lindrig trötthet idag, vad vet jag. Det kanske inte alls funkar imorgon. Men hjälp vilken ordning jag kommer att få på papprena nu när jag kommit på detta :)

• Heffa
    jahapp skrev 2011-02-21 20:10:56 följande:

Ja, och om jag skulle bestämma mig för att göra det ändå, så skulle det mer vara för att få veta att det verkligen finns något som lever där inne.. Av helt fel anledning med andra ord..  Och det känns inte heller rätt.. Kan ju lika gärna vänta på RUL Glad

Jag är i v.11 nu (10+3)  Glad  Du då?

Ja, lite så känns det för mig också. Jag är också i vecka 11. 10+5 =)
    Over and out
  • IdaElinLivia040611

Hej på er tjejor!!!

Inte skrivit på jätte länge men har varit inne och kollat titt som tätt. Har mått riktigt dåligt sen vecka 6 idag är jag 12+1 och jag tror att det börjar lätta lite. Inte ett dugg sugen på mat men mår inte lika illa hela tiden.
    Idag ska jag göra mitt ultarljud för kub...iiiihhhhh jätte spänd. Gjorde ett i vecka 8+1 och då såg allt bra ut men jag är skit nervös för vad jag ska få se i dag.

Sen igår har jag varit jätte yr i huvudet. Det bara svartnar framför ögonen när jag reser mig. Var så matt att jag stannade hemma från jobbet. Ska se om dom kan kolla mitt järnvärde när jag ändå är där och gör ultraljudet.

Skriver i kväll om hur det gick...hoppas hoppas hoppas allt är som det ska.

• syltvessla

E de nån mer än jag som inte kan sova på rygg? det liksom stramar i hela magen...
    sidoläge e det bästa....!

• 83Lovika

Ska inte heller göra KUB!

Håller tummarna att det är en ofarlig blödning MammaBjörn! {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden BF september 2011