• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • Sofiafia82

Idag gick jag in i v 13 och bestämde för att berätta för min familj. Alla blev jätteglada som tur var! Hade trott att iaf min pappa skulle säga "men ska du inte jobba några år till innan" eller nåt sånt :) men de var bara glada. Blir första barnbarnet för mamma och pappa! 

• Ellebellebi2010

Jag var hos bm idag, mest för att få svar på blodproverna... Det blir Niferex fr vecka 20, hade hoppats att få slippa.
    Fick lyssna på hjärtljuden också, kändes skönt

• NornaB

Hejsan! 

Idag går jag in vecka 12!! Denn aveckan ska jag åka in och göra blodprov för KUB. 

Har ögnat igenom era inlägg från de senaste dagarna! Jag har somnat jättetidigt varje kväll den senaste veckan! Är jättepigg på dagarna men på kvällen vill jag bara sova! Jobbar i morgon med sen har jag 4 dagar ledigt med barnen. Det ska bli skönt!

Håller tummarna för dim Mamma björn och hoppas att allt går vägen! 

Rasmus 010318 Isac 040224 Max 060106
  • Allinug

Nu är jag hemma från gyn. Min blödning var inget farligt, bara en slemhinneblödning. Dock hittade de inget hjärtljud på bebisen. Den hade tydligen slutat leva i v.9+4, skulle varit i v.11+3 idag. Så nästan på dagen när mina symtom slutade slutade även min plutt leva. På fredag ska jag skrapas och sedan får vi se. Är väldigt ledsen just nu. Om någon är snäll och tar bort mig från BF-listan så är jag tacksam. Lycka till alla och jag får komma in hit igen i september för att se vilka som fanns i era magar. Lycka till!

Mamma till Björn 030812 (v.38+4) och Adrian 070126 (v.38+2)
  • Nica01

Beklagar MammaBjörn. Mina tankar går till dig nu. Var själv med om MA i höstas och det var/är en stor sorg för mig.

• Flisan79
    Allinug skrev 2011-02-22 16:46:53 följande:
    Nu är jag hemma från gyn. Min blödning var inget farligt, bara en slemhinneblödning. Dock hittade de inget hjärtljud på bebisen. Den hade tydligen slutat leva i v.9+4, skulle varit i v.11+3 idag. Så nästan på dagen när mina symtom slutade slutade även min plutt leva. På fredag ska jag skrapas och sedan får vi se. Är väldigt ledsen just nu. Om någon är snäll och tar bort mig från BF-listan så är jag tacksam. Lycka till alla och jag får komma in hit igen i september för att se vilka som fanns i era magar. Lycka till!
    Nej, va trisst! Förstår att det måste kännas riktigt tungt nu Hoppas verkligen ni lyckas snart igen och att det då går hela vägen. Du får gärna komma tillbaka hit då och berätta om du vill. Ta hand om er nu.

Kramar
  • Skrutt74
    Jag beklagar! Usch vad tråkigt! Hoppas du har bra stöd i familjen och att ni tillsammans kan slicka såren. Styrkekram!
  • NornaB
    Fy vad tråkigt!! Ta hand om dig/er!

Kram 
    Rasmus 010318 Isac 040224 Max 060106
Svar på tråden BF september 2011