BF september 2011
Hejhej tjejer,
Igår var vi på inskrivning och min BM är inte den sorts person som passar mig,personkemin stämde inte alls. Tråkigt,men tur att det finns fler och att man kan byta vilket jag tänker göra. Hon tittade i mina gammla journaler och upptäckte att jag inte blivit kallad tillbaka för ett cellprov som visade förändringar 2008
Så hon tycker de ska ta ett nu innan v 15,sen går det inte. Själv vet jag inte om det är så klokt fast hon säger att det inte är någonn fara för fostret,men min magkänsla säger mig att jag inte ska göra det. Vill helst höra med någon annan också innan jag eventuellt gör det på fredag.
Hur hade ni gjort?
Lämnade så klart inte något blod (fick panik) så på Måndag när jag ska på KUB måste jag annars kommer de klassa mig som HIV positiv mm Fick även tid för RUK 14/4.
V 14 idag då samt KUB kl: 12.30
Jag är sjukt orolig,igår kom det lite färskt blod lika lite som när man snyter sig men ändå. Har knappt sovit och när jag gjort det har jag haft marddrömmar om knytet :(
Ska även lämna blod idag för KUB samt 3 st rör till som jag sedan ska lämna på sjukhuset,då jag vägrade lämna på inskrivningen. Får se hur detta ska gå till,men Emla är inhandlad och ska på om några timmar.
Tänkte bara tipsa om mamma kläder inne på www.leradoute.se hittas under dam/märken/cocoon