Jennypenny83 skrev 2011-03-07 10:14:39 följande:
Hahaha ja det är ju en klassiker. Jag glömmer aldrig första gången i mödragruppen, när jag skulle klä på sonen för att åka hem. Jag har för vana att berätta vad jag gör omkring honom så jag sa: Ligg still, så ska jag bara knäppa knapparna - inget konstigt alls tyckte jag.
Men när jag såg deras miner, gick det upp för mig. Knäppa på danska betyder nuppa :P Deras hakor nådde nästan golvet. Vi kan även bjuda på bögskogar här ;)
Hahaha,stackas dig.
Sambon berättade att de bara ska hämta pungen innan de går ut och luncha på jobbet,jag hade vikt mig dubbel

She is Me skrev 2011-03-07 10:15:55 följande:
Nån med foglossningskänningar? Jag var ute i trädgården hela dan, och på kvällen kunde jag knappt resa mig ur soffan. Vill inte få besvär redan, kanske ska vara försiktig att anstränga bäckenregionen. Blev sjukskriven ca v 30 förra gången, då hade jag haft lite molvärk, och sen på en morgon så sa det bara pang och jag kunde knappt röra mig, gick med kryckor och fick akupunktur osv.... vill inte bli så dålig än, för jag tror ju knappast att jag inte kommer ha besvär, då jag haft det båda graviditeter innan?
Tyvärr så kan jag medela att jag redan lider här, i v 14 utav foglossning har börjat sova med kudden under ena benet redan. BM sa att ju fler man föder ju tidigare kommer foglossningen om man haft det innan är det nästan garanti på att man får det igen. Så glöm trädgården,trappor och höga klackar mm