BF Juli - Unga mammor, Västerås
Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar.
Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar.
Var på rutin ultraljudet igår och det gick så bra så! Har en livlig böna där inne var så skönt att se den och att den mådde bra. Åh så spännande med en till. Är så förväntansfull! Blev flyttad till den 27 juli istället för den 18e. Så här kommer man gå höggravid nästan hela sommaren
Har ni andra vart nu på ert?
Var på rutin ultraljudet igår och det gick så bra så! Har en livlig böna där inne var så skönt att se den och att den mådde bra. Åh så spännande med en till. Är så förväntansfull! Blev flyttad till den 27 juli istället för den 18e. Så här kommer man gå höggravid nästan hela sommaren
Har ni andra vart nu på ert?
Vad roligt att det gick bra :D , jo jar var på mitt den 1/2 och blev flyttad till den 5 juli nu istället, och det var en livlig varelse det där !! :) Vi får hoppas på att det inte blir så jätte varmt där kring juli ;) , hihi.
Måste bara säga, igår va jag i stockholm och gjorde 3D/4D UL.. Det kan jag starkt rekommendera :D Hur häftigt som helst!! Våran lilla pojke var så söt :D
Visst är det konstigt att nästan ingen verkar få det beräknade datumet som man trodde? Jag trodde 25 Juni men fick 1 Juli tex.. Hmm jaja :)
Hoppas på en sval sommar^^ hahahah :D
ÅÅh du måste tala om hur det gick till, för sitter just nu o letar efter någon ledig tid !!! :D
Haha, jaa det är underligt det där, dom kommer få fullt upp i sommar ;)
Det var så fint och mysigt på Tittut :) Litet och hemtrevligt.. Dom var jättetrevliga i personalen också.
Jag fick komma in och lägga mig på en helt vanlig säng :D Sen var undersökningen typ som vid RUL, fast det man såg var 100 ggr häftigare :D Så fick man höra hjärtljuden och se på alla delar som tex hjärta och annat :) Fick hela undersökningen inspelad på DVD, alltså allt som visades på skärmen fick jag på film :D Plus ca 60 bilder på en annan cd :D
Fick med mig några utskrivna färgkort hem ;D
Kostade 1700 (Premium paketet) och tog 45 min!! :D
Åhh jag är avis på dig som har ditt kvar!! :D
Ååh då måste jag ju boka en tid låter jätte kul :D , vilken vecka var du i när du var där ? :)