• Millamittilivet

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar. Glad

• Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås
  • mmmiikaela
    Ccarolina skrev 2011-05-27 21:17:50 följande:
    Ser att ni följts åt ett tag men här har ni en till ung mamma som bor i västerås :)
    Är beräknad till 24 Juli och längtar som en tok!
    spännande, vart i v-ås bor du? =)
    son född 09, & lillebror som kommer i slutet på juni.
  • Ccarolina

mitt i smeten nästan, precis bredvid rudbecksparken om du vet vart den ligger? :)
    själv då? :) 

• mmmiikaela
    Ccarolina skrev 2011-05-27 21:58:02 följande:
    mitt i smeten nästan, precis bredvid rudbecksparken om du vet vart den ligger? :)
    själv då? :) 
    japp vet var du menar :P vi bor på gryta =)
  • Ccarolina
    mmmiikaela skrev 2011-05-27 22:01:13 följande:
    japp vet var du menar :P vi bor på gryta =)
    okej :)
    Läste att du skulle bli snittad. nervöst! men det måste vara skönt med ett fast datum och veta att du inte går över tiden? :) jag hoppas att jag får nån vecka tidigare. vill verkligen inte gå över, känner att han gärna skulle få komma i morrn :)
  • mmmiikaela
    Ccarolina skrev 2011-05-27 22:14:32 följande:
    okej :)
    Läste att du skulle bli snittad. nervöst! men det måste vara skönt med ett fast datum och veta att du inte går över tiden? :) jag hoppas att jag får nån vecka tidigare. vill verkligen inte gå över, känner att han gärna skulle få komma i morrn :)
    ja de blir snitt för min del :) och ja, de är skönt o veta datum :) men samtidigt jäkligt nervös för man vet :P
  • Ccarolina
    mmmiikaela skrev 2011-05-27 22:29:48 följande:
    ja de blir snitt för min del :) och ja, de är skönt o veta datum :) men samtidigt jäkligt nervös för man vet :P
    ja jag förstår det. kan tänka mig själv, jag skulle inte kunna sova de sista nätterna tror jag! kommer du få vara vaken? :)
  • mmmiikaela
    Ccarolina skrev 2011-05-27 23:11:23 följande:
    ja jag förstår det. kan tänka mig själv, jag skulle inte kunna sova de sista nätterna tror jag! kommer du få vara vaken? :)
    haha blir väl så iaf natten före, måste ju vara fastande från 00 på natten så jag måste ju äta världens brakmåltid precis innan annars kommer jag va döende hungrig på morgonen sen:P o vi ska va på sjukhuset kl 7, så blir inte mycket sömn alls då :P

japp man är vaken, de är man alltid på planerade snitt, de är bara urakuta man söver :P
  • Millamittilivet
    Ccarolina skrev 2011-05-27 21:17:50 följande:
    Ser att ni följts åt ett tag men här har ni en till ung mamma som bor i västerås :)
    Är beräknad till 24 Juli och längtar som en tok!
    Häärligt :D , välkommen in i högen ;)
  • Millamittilivet
    mmmiikaela skrev 2011-05-28 08:59:49 följande:
    haha blir väl så iaf natten före, måste ju vara fastande från 00 på natten så jag måste ju äta världens brakmåltid precis innan annars kommer jag va döende hungrig på morgonen sen:P o vi ska va på sjukhuset kl 7, så blir inte mycket sömn alls då :P

japp man är vaken, de är man alltid på planerade snitt, de är bara urakuta man söver :P

Allting kommer att gå kanonbra !!! :D

• EmelieLinneaCaroline
    mmmiikaela skrev 2011-05-28 08:59:49 följande:

Förstår att du är nervös men det tillhör ju :D Jag är skit nervös den här gången för jag vet hur ont jag kommer att ha. Med Tove tog jag det som det kom. Sen är jag lite små rädd över att det ska gå riktigt fort.
    Typ alla som har fått sin 2a har det gått riktigt fort för!

Så det kommer gå kanoners för dig :D Kul vi är snart inne i juni månad!
Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås