• Millamittilivet

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar. Glad

• Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås
  • EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-03-14 16:55:36 följande:
    Heluu.

Hur äre med er tjejer, hoppas ni njuter av vårvädret !! :)
    Här är det kanon, lagom stor också ;) Njuter av fulla muggar med sparkarna och vårvädret.
    Hur mår du?

Tittar ni på en unge i minuten då? ;) Ärligt så längtar jag mer än att bli nervös. Så sommar nu tack :)
  • mmmiikaela
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-03-14 19:37:12 följande:
    Här är det kanon, lagom stor också ;) Njuter av fulla muggar med sparkarna och vårvädret.
    Hur mår du?

Tittar ni på en unge i minuten då? ;) Ärligt så längtar jag mer än att bli nervös. Så sommar nu tack :)
    jjag tittar, ska kolla nu ikväll med :D jag blev nervös sist, jag ska ju snittas o jag hatar operations rum, får kalla kårar, inte bättre av att se förlossningsprogram där de slutar i snitt o läkare hit o dit, fysatan :P
    son född 09, & lillebror med BF 7/7-11
  • mmmiikaela

är de ingen som bor på gryta? :P

son född 09, & lillebror med BF 7/7-11
  • Millamittilivet
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-03-14 19:37:12 följande:
    Hur mår du?

Härligt o höra :) , jo samma här ett riktigt vilddjur i magen, men det e bara mysigt !!

Självklart, det kan man inte missa ju hehe, ser bara ännu mer fram emot när en annan hamnar där :D
  • EmelieLinneaCaroline
    mmmiikaela skrev 2011-03-14 19:46:11 följande:
    jjag tittar, ska kolla nu ikväll med :D jag blev nervös sist, jag ska ju snittas o jag hatar operations rum, får kalla kårar, inte bättre av att se förlossningsprogram där de slutar i snitt o läkare hit o dit, fysatan :P
    ne usch det förstår jag, men det måste vara skönt att ha ett direkt datum på när ni får eran lilla kille :) Lite avundsjuk på de, är ett kontrollfreak så jag skulle helst med vilja ha ett datum ;D Men det kommer gå kanon för dig. Det är ju rutin för dom :=)
  • EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-03-15 05:58:42 följande:
    Härligt o höra :) , jo samma här ett riktigt vilddjur i magen, men det e bara mysigt !!

Självklart, det kan man inte missa ju hehe, ser bara ännu mer fram emot när en annan hamnar där :D
    visst är det :) Ja jag med, men känns ganska så långt kvar. När vad det du hade BF nu igen?
    Tänk om vi skulle hamna där samtidigt :P Vore lite skoj!
  • Millamittilivet
    mmmiikaela skrev 2011-03-14 19:47:04 följande:
    är de ingen som bor på gryta? :P
    Niix, inne i stan bor jag :)
  • Millamittilivet
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-03-15 08:35:43 följande:
    visst är det :) Ja jag med, men känns ganska så långt kvar. När vad det du hade BF nu igen?
    Tänk om vi skulle hamna där samtidigt :P Vore lite skoj!
    Jo tyvär :P , men tycker tiden har gått så himla fort ändå, så den kan ta o flyga fram lite till :) .
    Jag har 5 juli, men man vet aldrig om krabban vill stanna där inne någon vecka extra. .

Det jag mest bekymrar mig över är att det är mitt i sommarn med en massa sommarvikarier, men man får hålla god min :)
  • EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-03-15 09:41:48 följande:
    Jo tyvär :P , men tycker tiden har gått så himla fort ändå, så den kan ta o flyga fram lite till :) .
    Jag har 5 juli, men man vet aldrig om krabban vill stanna där inne någon vecka extra. .

Det jag mest bekymrar mig över är att det är mitt i sommarn med en massa sommarvikarier, men man får hålla god min :)
    ja men faktiskt så har den gjort det. Kan vara så att vintern har känts så lång. Nu vill man bara ha asfalt och sol :D Jaha ja och om min vill kika ut tidigare så kanske ;P

Ja hehe vi har ju tajmat ganska bra in på semestertiderna. Men det är nog inga problem, dom kan sin grej dom med fast dom vikar :)
Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås