• Millamittilivet

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar. Glad

• Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås
  • Millamittilivet
    bananiss skrev 2011-02-28 22:41:11 följande:
    Jaa gud det är så mysigt där och dom är så snälla :) Tänkte om det var någon mer som hamnar i samma grupp hiihi :)
    Vad härligt :D , jo det är alltid kul då slipper man känna sig alltför ensam :) , hur mås det nudå?
  • bananiss

Jag mår inte så bra just nu, känner mig helt slutkörd på jobbet osv så jag ska vara hemma tom fredag och vila upp mig. Har hjärtklappning och kan inte sova på nätterna.. Men de blir nog bättre snart :) Hur är det mer er andra??

Kan vi inte göra en lista, om jag börjar skriva dit mig, så kopierar nästa och lägger till sitt osv osv?? Sen skriver man självlklart bara den infon man själv känner för att skriva ut :)

:

Bananiss - Josefine 20 år, väntar första barnet 1 juli. Pojke :)

Lilla bädisen beräknad 1 Juli :) <3
  • Millamittilivet

Fy bubblan då, du får ta det lugnt !!! :) Vad jobbar du med? Jo här mår man alla tiders förutom att ryggen tar stryk redan, men man får kämpa få tills ledigheten i maj . :)

Låter som en kul idé, ser ut som om alla byter av varann vid BB hihi.

Millamittilivet - Marilla 20 år, och väntar första barnet 5 juli :)

• bananiss

Hahah jaa precis!! Kanske ses där ^^ tss haha ;D Skönt att du mår bra men hoppas det inte blir värre med ryggen :)

Jag ska gå på havandeskapspenning sista april. Jag tog två mån innan, du med eller?

Ska bli sjukt skönt :D

Lilla bädisen beräknad 1 Juli :) <3
  • Millamittilivet

Joo jag gjorde detsamma, men funderar på att plocka ut lite semester där i slutet av april med, så hinner man vara hemma o fixa o dona o ta det lugnt :D

• mmmiikaela
    Millamittilivet skrev 2011-02-28 22:35:57 följande:
    Säger desamma, välkommen :) . Åh vad spännande, tror nog dom kommer få fullt upp i sommar ;)

Hur mås det då?
    tackar :) ja de blir nog fullt på bb i sommar,många som ska ha verkar de som =)

jag mår helt ok! men låg däckad i 2 månader o kräktes nå fruktansvärt, men de gick över för typ en månad sen, nu spyr ja bara ibland :) tacka gudarna för de:P
    son född 09, pyret i magen beräknad 7/7-11
  • mmmiikaela

BF LISTA - Unga mammor Västerås

mmmiikaela - Mikaela 21 år, väntar andra barnet 7 juli (men kommer snittas runt den 23e juni) Pojke :)

• Millamittilivet
    mmmiikaela skrev 2011-03-01 09:06:52 följande:
    tackar :) ja de blir nog fullt på bb i sommar,många som ska ha verkar de som =)jag mår helt ok! men låg däckad i 2 månader o kräktes nå fruktansvärt, men de gick över för typ en månad sen, nu spyr ja bara ibland :) tacka gudarna för de:P

Sköönt att det har blivit bättre :), hoppas det håller i sig !!! Får man vara lite nyfiken o fråga varför du ska bli snittad?:) Ha det bra .
  • EmelieLinneaCaroline

BF LISTA - Unga mammor Västerås

mmmiikaela - Mikaela 21 år, väntar andra barnet 7 juli (men kommer snittas runt den 23e juni) Pojke :)

emelielinneacaroline- Emelie 21 år, väntar andra barnet 27 juli :)

känns som ni ligger ganska före ;) Jag har med svårt att sova om nätterna,vaknar och är hur pigg som helst. Jätte drygt!

Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås