• Millamittilivet

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar. Glad

• Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås
  • Millamittilivet
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-03-18 09:30:40 följande:
    Föresten vet ni alla vad ni får? :) Är jag ensam om att inte veta? :P
    Jag vet inte heller, så du är inte ensam haha. Men ska upp till tittut idag o kika läget och då kanske man får en skymt av vad det kan vara även om det inte spelar någon roll, :) bara ett friskt barn som har allt den ska ha sen fåre vara vad det vill :)
  • bananiss
    Millamittilivet skrev 2011-03-18 09:34:05 följande:
    Jag vet inte heller, så du är inte ensam haha. Men ska upp till tittut idag o kika läget och då kanske man får en skymt av vad det kan vara även om det inte spelar någon roll, :) bara ett friskt barn som har allt den ska ha sen fåre vara vad det vill :)
    Hur gick det på tittut?? :D
    Jag ska få en pojke, fast det har jag redan skrivit haha ^^
    Lilla bädisen beräknad 1 Juli :) <3
  • EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-03-18 09:34:05 följande:
    Vad spännande! Hoppas det gick bra. :) Vad gör man annars där om man inte ska kika kön? Bara ser hur den ser ut? Och fick ni reda på könet? :D
  • EmelieLinneaCaroline
    bananiss skrev 2011-03-18 18:01:10 följande:
    Hur gick det på tittut?? :D
    Jag ska få en pojke, fast det har jag redan skrivit haha ^^
    ja jag hade bara glömt det ;D Får säga grattis igen till lilla pojken =) Hur mår du nu? Jag känner redan av sammandragningar, fast det kan nog bero på att jag bär på tove om dagarna. Annars så börjar man känna sig lagom stor nu och det börjar bli svårt sova på rygg :P
  • Millamittilivet

Det var en stoor kille som gömde sig där inne, men gud vad underbart o se , verkligen en häftig känsla :) . Tror vi åker på en pojk sommar ;) . .

Hoppas ni tar det lugnt och inte sliter ut er i onödan !! :) Var hemma o njuut !

• EmelieLinneaCaroline

Åh vad roligt får verkligen gratulera till killen :D Killsommar ja för er ;) Kanske blir en till liten tös som kikar ut för mig. Men alla andra tror på en kille denna gång så vi får la se :) Stor kille oj, Uppskattade dom vikten på han? :)

• Millamittilivet
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-03-19 09:29:50 följande:
    Åh vad roligt får verkligen gratulera till killen :D Killsommar ja för er ;) Kanske blir en till liten tös som kikar ut för mig. Men alla andra tror på en kille denna gång så vi får la se :) Stor kille oj, Uppskattade dom vikten på han? :)
    Haha joo alla sa att det var en kille hos mig med :P hehe. Men bra med lite variation hos släkten :) . Jaa du måste vara förväntansfull :) . Joo det var en stor pojke för o vara i v24 men det e positivt då vet man att han växer som han ska :) så det var bara skönt o se hehe
  • EmelieLinneaCaroline

vad kul att dom hade rätt :D Ja man är riktigt förväntansfull och nyfiken på vad det är där inne :) Det är bara bra att dom växer på bra därinne =)

• Millamittilivet

Joo men precis då vet man att dom får det dom ska :) , guud vad det e spännande o följa med i din blogg föresten, såå fortsätt ligg i med den !! :)

Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås