• Millamittilivet

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar. Glad

• Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås
  • EmelieLinneaCaroline

man blir lite sugen när ni pratar om det men vi håller oss ändå Skrattande Hur mår ni då? Har ni börjat kännt nå? Jag har en vildböna precis som systern sin när hon låg i magen =)

• bananiss

Jaa gör det!! Du kommer inte att ångra dig :D Hoppas bara bebisen ligger rätt så att du får bra bilder :D

Joo jag mår bra men har fått foglossning och extrem trötthet haha.. Men det hör väl till!

Hur mår du själv??

Lilla bädisen beräknad 1 Juli :) <3
  • Millamittilivet

Hihi :). Joo jag mår bara bra, ganska skönt :), sen har även jag ett vilddjur där inne som inte vill vara stilla en sekund, men det e bara härligt :D

Hoppas ni får en härlig helg :)

• EmelieLinneaCaroline
    bananiss skrev 2011-02-18 21:45:46 följande:
    Jaa gör det!! Du kommer inte att ångra dig :D Hoppas bara bebisen ligger rätt så att du får bra bilder :D

Joo jag mår bra men har fått foglossning och extrem trötthet haha.. Men det hör väl till!

Hur mår du själv??
    gaahh man blir ju sugen :D haha men vi SKA hålla oss annars kommer jag ångra mig :P
    jag mår bra, blödde näsblod för första gången igår på grund av graviditeten men det är tydligen vanligt. Var lite läskigt bara :P
  • EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-02-19 08:27:24 följande:
    Hihi :). Joo jag mår bara bra, ganska skönt :), sen har även jag ett vilddjur där inne som inte vill vara stilla en sekund, men det e bara härligt :D

Hoppas ni får en härlig helg :)
    ja visst är det :) Detsamma!
  • mmmiikaela

får man vara med här? är 21 år och väntar nummer 2, en lillebror :) har bf 7 juli men kommer snittas 2 veckor innan =)

son född 09, pyret i magen beräknad 7/7-11
  • bananiss
    mmmiikaela skrev 2011-02-28 21:24:23 följande:
    får man vara med här? är 21 år och väntar nummer 2, en lillebror :) har bf 7 juli men kommer snittas 2 veckor innan =)
    Välkommen :D

Någon av er som går på Viksäng BM mottagning? Fick hem papper om föräldrautb idag :D
  • Millamittilivet
    mmmiikaela skrev 2011-02-28 21:24:23 följande:
    Säger desamma, välkommen :) . Åh vad spännande, tror nog dom kommer få fullt upp i sommar ;)

Hur mås det då?
  • Millamittilivet
    bananiss skrev 2011-02-28 22:33:20 följande:
    Välkommen :D

Någon av er som går på Viksäng BM mottagning? Fick hem papper om föräldrautb idag :D
    Spännande, ett steg närme :D . Är dom bra på viksäng?:)
  • bananiss
    Millamittilivet skrev 2011-02-28 22:36:42 följande:
    Spännande, ett steg närme :D . Är dom bra på viksäng?:)
    Jaa gud det är så mysigt där och dom är så snälla :) Tänkte om det var någon mer som hamnar i samma grupp hiihi :)
Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås