• Millamittilivet

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar. Glad

• Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås
  • Millamittilivet
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-05-04 11:59:44 följande:
    Ja jag börjar bli nervös! :D Nu vet jag ju hur allt känns och hur det kan gå, så det snurrar mycket i mitt huvet nu :D haha! Dudå?
    Jaa men det måste ändå kännas bra för dig o veta vare handlar om :D, även om det aldrig är sig likt. . Neej än har jag inte blivit nervös men det kommer väl när det väl blir dags, nu får man bara gå o vänta o vänta . .

Tiden kommer gå fort för dig också ska du se :D
  • mmmiikaela

49 dagar kvar! de närmar sig med stormsteg:D

son född 09, & lillebror med BF 7/7-11
  • EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-05-05 07:28:50 följande:
    Jaa men det måste ändå kännas bra för dig o veta vare handlar om :D, även om det aldrig är sig likt. . Neej än har jag inte blivit nervös men det kommer väl när det väl blir dags, nu får man bara gå o vänta o vänta . .

Tiden kommer gå fort för dig också ska du se :D
    jo det känns faktiskt tryggt att veta när det väl är dags. För jag kommer ihåg hur frustrerande det var att inte veta hur det skulle kännas! :D

Ja nu går man bara och räknar dagar, går in i v.29 idag så lite framåt går det ;)
    Kände av huvudvärken idag. Suck vill inte ha tillbaka den!

Får prata med bm på tisdag när jag ska dit =)
  • mmmiikaela
    bananiss skrev 2011-05-03 22:42:49 följande:
    Åhh vad skönt att veta att du inte behöver gå över tiden i af mikaela :) Måste vara skönt att ha ett datum? :) Eller känns det läskigt?

Jag har 59 dagar kvar idag.. Vill att det ska gå fortare nu ;D Man tycker att det går långsamt men när man tänker efter så har det gått jättefort :O

Skönt med semester Milla ;) Nu får vi hoppas på lite bättre väder!! Jag som kallade det "sommarlov" ;)

Jobbigt med huvudvärken emelielinneacaroline!! Hoppas att det släpper snart!.. Vad ska man kalla dig? :D Vilket är ditt tilltalsnamn? Du kanske har nämnt det jag är lite snurrig ibland :D
    jo de är skönt! men kommer nog ha panik dagen före jag ska in hahah! :P
  • Millamittilivet
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-05-05 09:14:39 följande:
    jo det känns faktiskt tryggt att veta när det väl är dags. För jag kommer ihåg hur frustrerande det var att inte veta hur det skulle kännas! :D

Ja nu går man bara och räknar dagar, går in i v.29 idag så lite framåt går det ;)
    Kände av huvudvärken idag. Suck vill inte ha tillbaka den!

Får prata med bm på tisdag när jag ska dit =)
    Jaa sådär ligger du före oss andra hehe :) , jo det är hemskt när man inte vet, rätt som det är så är det väl dags :P . Men tänk ändå vad fort tiden har gått, helt otroligt !!:D
  • EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-05-05 21:32:09 följande:
    Jaa sådär ligger du före oss andra hehe :) , jo det är hemskt när man inte vet, rätt som det är så är det väl dags :P . Men tänk ändå vad fort tiden har gått, helt otroligt !!:D
    Fast väl när det sätter igång ordentligt vet man ;) Eller om vattnet går såklart.

Helt otroligt, gått i raketfart :D
  • Millamittilivet

Heluu igen, hade bara en  liten fundering av vad som funkar "bäst" ska man amma eller ge ersättning?:)

• mmmiikaela
    Millamittilivet skrev 2011-05-11 09:01:47 följande:
    Heluu igen, hade bara en  liten fundering av vad som funkar "bäst" ska man amma eller ge ersättning?:)
    de gör man ju som man vill, vi ska kombinera amning o flaska, fast jag kommer pumpa ur o ge de mål, men kan hända att vi ger ersättning lite då och då med! men ska amma största del av tiden iaf =). om de går vill säga. :)
  • EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-05-11 09:01:47 följande:
    Upp till var och en hur man vill göra och vad som känns bäst. Vissa kommer inte ens igång med ammningen riktigt. Men fungerar det den här gången igen så kör vi på ammning.

Och det är de jag vill =) Så himla mysigt och så slipper man oroa sig att det inte finns hemma ;)
Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås