BF Juli - Unga mammor, Västerås
Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar.
Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar.
Sköönt o höra av er mer "erfarna" :) joo men precis, funkar det så funkar det. Det e väl det man säkert går o oroar sig för med. . Därför man funderar :)
Joo men det värsta är att under dagen så är det alldeles för lugnt i magen, sen när man väl ska sova då vaknar den till liv, och som du säger det gör mer ont nu när det börjar bli trångt, känns nästan som om hela magen åker upp och ner :P .
Han höll sig till samma hjärtljud, så allt är bara bra :) .
Ja skulle vara så nyfiken om jag vore dig, haha, men det blir spännande när den väl ploppar ut och inge vet vare e ;) .
Det roliga är att nu när jag vet att det är en pojke, så ser man verkligen att jag har en pojkmage precis, bara en liten rund kula som sitter högt upp :P, så det kanske stämmer ibland haha.
Hahaha jaa där ser man, men har ni klarat er såhäär långt, så tror jag nog ni klarar er ett litet tag till ;) tillochmed så en annan är himla nyfiken :D . . Hihi
Hahaha jaa där ser man, men har ni klarat er såhäär långt, så tror jag nog ni klarar er ett litet tag till ;) tillochmed så en annan är himla nyfiken :D . . Hihi
Hahaha, ja precis det kommer gå på löpande band där inne :P, men det vore lite roligt om alla hamna där efter varann :P .
Marilla heter jag serdu :)