BF Juli - Unga mammor, Västerås
Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar.
Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar.
Ja jag känner hellre att dom växer och väger lite mer än mindre :) Åh vad glad jag blir! Det ska jag göra, vad kul att du tycker så :)
Hoho har tråden dött? ;) Hur mår ni?
Nu börjar det gå undan, 89 dagar kvar :D Och man börjar verkligen känna sig stooor!
Hoppas ni har haft en bra påsk =)
Hoho har tråden dött? ;) Hur mår ni?
Nu börjar det gå undan, 89 dagar kvar :D Och man börjar verkligen känna sig stooor!
Hoppas ni har haft en bra påsk =)
Heej på er tjejer !! :)
Kul att höra att ni mår gott och att ni njuuter !! :) Har äntligen fått "semester" jag också, så nu kan man ta och vila upp sig inför dom sista veckorna, börjar ni bli nervösa än? :)
hallå hallå! har 51 dagar kvar idag, de närmar sig verkligen (igenltigen har jag ju 65 dagar kvar men snittas ju)
galet vad fort tiden gått =)
Åhh vad skönt att veta att du inte behöver gå över tiden i af mikaela :) Måste vara skönt att ha ett datum? :) Eller känns det läskigt?
Jag har 59 dagar kvar idag.. Vill att det ska gå fortare nu ;D Man tycker att det går långsamt men när man tänker efter så har det gått jättefort :O
Skönt med semester Milla ;) Nu får vi hoppas på lite bättre väder!! Jag som kallade det "sommarlov" ;)
Jobbigt med huvudvärken emelielinneacaroline!! Hoppas att det släpper snart!.. Vad ska man kalla dig? :D Vilket är ditt tilltalsnamn? Du kanske har nämnt det jag är lite snurrig ibland :D
Sköönt att höra att ni lever iafall :D. Men som sagt tror nog tiden kommer flyga fram, man vet ju aldrig när den känner sig redo för att kika fram hihi.
Heej på er tjejer !! :)
Kul att höra att ni mår gott och att ni njuuter !! :) Har äntligen fått "semester" jag också, så nu kan man ta och vila upp sig inför dom sista veckorna, börjar ni bli nervösa än? :)