• Millamittilivet

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar. Glad

• Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås
  • EmelieLinneaCaroline

Ja jag känner hellre att dom växer och väger lite mer än mindre :) Åh vad glad jag blir! Det ska jag göra, vad kul att du tycker så :)

• EmelieLinneaCaroline

Hoho har tråden dött? ;) Hur mår ni?

Nu börjar det gå undan, 89 dagar kvar :D Och man börjar verkligen känna sig stooor!

Hoppas ni har haft en bra påsk =)

• bananiss
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-04-28 20:14:50 följande:

Hoho har tråden dött? ;) Hur mår ni?

Nu börjar det gå undan, 89 dagar kvar :D Och man börjar verkligen känna sig stooor!

Hoppas ni har haft en bra påsk =)

Hej igen :D Joo jag mår bra, fick havandeskapspenning idag så nu har jag "sommarlov" ;)
    Bebisen har börjat kännas annorlunda sedan en dag bara. Han verkligen sträcker ut sig (trycker ut fötterna HÅRT under revbenen) haha.. Det gör lite ont men hellre det än att inte känna något :D Det är inte längre några sparkar utan bara "tryck".
    Jag har 64 dagar kvar idag :D Går in i v 32 på lördag. Går det fort dessa sista veckor`?? Jag tänkte för du har ju varit gravid förut :D Eller segas dem fram`?
    Hur mår du själv??

Kramis :)
    Lilla bädisen beräknad 1 Juli :) <3
  • EmelieLinneaCaroline
    bananiss skrev 2011-04-28 23:15:23 följande:
    Hej igen :D Joo jag mår bra, fick havandeskapspenning idag så nu har jag "sommarlov" ;)
    Bebisen har börjat kännas annorlunda sedan en dag bara. Han verkligen sträcker ut sig (trycker ut fötterna HÅRT under revbenen) haha.. Det gör lite ont men hellre det än att inte känna något :D Det är inte längre några sparkar utan bara "tryck".
    Jag har 64 dagar kvar idag :D Går in i v 32 på lördag. Går det fort dessa sista veckor`?? Jag tänkte för du har ju varit gravid förut :D Eller segas dem fram`?
    Hur mår du själv??

Kramis :)
    skönt att höra :D Men jag har haft "sommarlov" över ett år nu ;) hihi. Men förstår att det är skönt för dig. Nu är det bara njuta av ledigheten och massa mys med magen!
    Ja det kommer jag ihåg, ibland hoppade man till för det gjorde ont :D haha. Dom börjar få ont om plats men ändå så försöker dom.  Än så länge så rör sig min men har sluppit revbens sparken denna gång. För magen är lägre för mig nu :)

Oj du har inte alls långt kvar nu ju!! Kommer ihåg att jag tyckte det var segt men ändå nu när jag tänker tillbaka så gick sista 10 veckorna riktigt fort. Och nu kommer det säkert göra det eftersom det är så fint väder =)

Jo jag har haft huvudvärk till och från så att jag blir galen! haha annars så är det bra, sammandragningar känner jag med av när vi är ute och går.
    Vill ju bara att det ska bli juli nu :)

Kram!
  • Millamittilivet

Heej på er tjejer !! :)

Kul att höra att ni mår gott och att ni njuuter !! :) Har äntligen fått "semester" jag också, så nu kan man ta och vila upp sig inför dom sista veckorna, börjar ni bli nervösa än? :)

• mmmiikaela

hallå hallå! har 51 dagar kvar idag, de närmar sig verkligen (igenltigen har jag ju 65 dagar kvar men snittas ju)
    galet vad fort tiden gått =)

son född 09, & lillebror med BF 7/7-11
  • bananiss

Åhh vad skönt att veta att du inte behöver gå över tiden i af mikaela :) Måste vara skönt att ha ett datum? :) Eller känns det läskigt?

Jag har 59 dagar kvar idag.. Vill att det ska gå fortare nu ;D Man tycker att det går långsamt men när man tänker efter så har det gått jättefort :O

Skönt med semester Milla ;) Nu får vi hoppas på lite bättre väder!! Jag som kallade det "sommarlov" ;)

Jobbigt med huvudvärken emelielinneacaroline!! Hoppas att det släpper snart!.. Vad ska man kalla dig? :D Vilket är ditt tilltalsnamn? Du kanske har nämnt det jag är lite snurrig ibland :D

Lilla bädisen beräknad 1 Juli :) <3
  • Millamittilivet

Sköönt att höra att ni lever iafall :D. Men som sagt tror nog tiden kommer flyga fram, man vet ju aldrig när den känner sig redo för att kika fram hihi.

• EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-05-03 16:32:28 följande:

Heej på er tjejer !! :)

Kul att höra att ni mår gott och att ni njuuter !! :) Har äntligen fått "semester" jag också, så nu kan man ta och vila upp sig inför dom sista veckorna, börjar ni bli nervösa än? :)

Ja jag börjar bli nervös! :D Nu vet jag ju hur allt känns och hur det kan gå, så det snurrar mycket i mitt huvet nu :D haha! Dudå?
  • EmelieLinneaCaroline
    bananiss skrev 2011-05-03 22:42:49 följande:
    Åhh vad skönt att veta att du inte behöver gå över tiden i af mikaela :) Måste vara skönt att ha ett datum? :) Eller känns det läskigt?

Jag har 59 dagar kvar idag.. Vill att det ska gå fortare nu ;D Man tycker att det går långsamt men när man tänker efter så har det gått jättefort :O

Skönt med semester Milla ;) Nu får vi hoppas på lite bättre väder!! Jag som kallade det "sommarlov" ;)

Jobbigt med huvudvärken emelielinneacaroline!! Hoppas att det släpper snart!.. Vad ska man kalla dig? :D Vilket är ditt tilltalsnamn? Du kanske har nämnt det jag är lite snurrig ibland :D
    Emelie är mitt tilltalsnamn ;D haha gravid snurrig är du inte ensam om!  Det har gått riktigt fort, men ni ligger ju i alla fall på 50 jag ligger på 84 dagar :P
Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås