Ccarolina skrev 2011-05-31 18:15:28 följande:
skönt att du känner samma sak! Ja jag tänkte också fråga men glömde idag när jag var där :(
Ja, det blir nog samma här att det blir för mycket jag stoppar ner. men hellre det än att man saknar grejer:) okej, jag hoppas verkligen att sambon får sova kvar för vi hade nog tänkt stanna ett dygn eller två.
juste tofsar måste jag med packa ner :)
ja lite små jobbigt när ingen annan förstår vad man menar ;)
Jag kan höra med min, ska dit nu på tisdag =)
Hellre förmycket än förlite =) Ja vi hade pratat om det för kring mars/april är det tydligen bejbibom på BB så vi sa får inte Daniel stanna kvar så kommer vi åka hem. För jag vill inte att han som nybliven pappa ska få åka hem helt ensam. Tove kom 01.19 och vi åkte hem 15.00 dagen efter från förlossningen. Och hon är född på en lördag så vi stannade kvar längre på förlossningen för att en barnläkare måste kolla dom innan man åker hem. Och det tog lite tid innan han kom. Så man kan ändå säga att vi stannade ett dygn =)
Men jag hade velat stanna kvar. Vi får se hur allt går nu, för man vill ju hem fortast möjligast till tove. Men ändå så vill jag prova på att stanna kvar en natt så man kommer igång med amningen ordentligt. Nja vi får se hur det blir =)