• Millamittilivet

BF Juli - Unga mammor, Västerås

Nyfiken på om det finns fler "unga" som ska få sitt första barn i Juli här i Västerås, dels för att dela tankar och funderingar. Glad

• Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås
  • mmmiikaela

klippte min lillkille igår, 20 cm lockar borta, växer som ogräs hans hår! :P

son född 09, & lillebror som kommer i slutet på juni.
  • EmelieLinneaCaroline
    Millamittilivet skrev 2011-05-30 16:50:28 följande:
    Snart snart snart är det dags !! Undrar hur många småkillar det blir hihi :) . Hoppas ni vilar ordenligt nu !!!!
    jaa nu börjar det bli riktigt nära!! Alla ska ju ha grabbar förutom för våran del som inte vet än :D jag blir galen snart så nyfiken jag är!!

Nja jag hinner knappt vila ;) gick hem till mina svärföräldrar idag för att vattna deras blommor,dom är utomlands. Ångrade mig påvägen hem att jag inte tog bilen! Ville att tove skulle få sig en promenad då vädret äntligen tillät det. Men det tog mig dubbelt så lång tid att gå hem för att mina sammandragninar gjorde så ont att jag nästan trodde att förlossningen hade startat.
    Folket lär ju undrat vadjag höll på med varje jag stannade och gick i snigelfart :D

Så vila ni som kan ;) Inte långt kvar till min sambo får semester då kan jag pusta ut :) och nu under kortveckan denna vecka.
  • bananiss
    Millamittilivet skrev 2011-05-30 16:49:39 följande:
    Ska du också ha med dig mamsen in till BB ? :D
    Hehe neej, men jag vill att hon kommer direkt sen när jag ringer :D Hihi
    Pojke beräknad 1 Juli <3
  • bananiss

Han är så söööt din son mikaela :)

Pojke beräknad 1 Juli <3
  • mmmiikaela
    bananiss skrev 2011-05-30 20:14:29 följande:
    Han är så söööt din son mikaela :)
    tack :D
  • Millamittilivet
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-05-30 19:00:18 följande:
    jaa nu börjar det bli riktigt nära!! Alla ska ju ha grabbar förutom för våran del som inte vet än :D jag blir galen snart så nyfiken jag är!!

Nja jag hinner knappt vila ;) gick hem till mina svärföräldrar idag för att vattna deras blommor,dom är utomlands. Ångrade mig påvägen hem att jag inte tog bilen! Ville att tove skulle få sig en promenad då vädret äntligen tillät det. Men det tog mig dubbelt så lång tid att gå hem för att mina sammandragninar gjorde så ont att jag nästan trodde att förlossningen hade startat.
    Folket lär ju undrat vadjag höll på med varje jag stannade och gick i snigelfart :D

Så vila ni som kan ;) Inte långt kvar till min sambo får semester då kan jag pusta ut :) och nu under kortveckan denna vecka.

Nääe men vi e lika nyfikna vi allihoppa tror jag nog på var det blir för något litet skrutt hihi :) . Är samma för mig man kan inte gå många meter förrän man får så himla ont, bara att se glad ut inför alla andra ;) haha.

Ja helgen går alldeles för snabbt, så nu blir det skönt att pojkarna får hålla sig hemma några dagar :D

• Ccarolina
    EmelieLinneaCaroline skrev 2011-05-29 10:45:21 följande:
    haha samma här med att den får knäpp där inne. Har frågat alla mina vänner och dom har med kännt liknade. Magen vibrerar precis som du säger och det känns jätte lustigt :P Ska fråga BM nästa vecka när jag ska dit. Vad den gör därinne när det känns så. ;P

Din lista ser normal ut eller vad man ska säga. Jag packade onödigt mycket med Tove. För vi åkte hem samma dag eftersom inte min sambo fick sova kvar. Blir nog så den här gången om allt går bra.
    Så min lista ser nog mer ut så här:

2 bodysar
    mössa
    1 par byxor
    filt
    strumpor
    bilstolen

Till mig själv.
    Mjukisar
    skönt tröja/linne/ t-shirt
    strumpor
    trosor
    tandborste
    Toffsar
    Amningsbehå och inlägg.

Blöjor finns där men jag kommer nog packa ner i alla fall :)

Mobil+laddare
    kamera
    pengar
    och alla min mapp med alla blodgrupper.

Blev en hel del i alla fall, haha ;)
    skönt att du känner samma sak! Ja jag tänkte också fråga men glömde idag när jag var där :(

Ja, det blir nog samma här att det blir för mycket jag stoppar ner. men hellre det än att man saknar grejer:) okej, jag hoppas verkligen att sambon får sova kvar för vi hade nog tänkt stanna ett dygn eller två.
    juste tofsar måste jag med packa ner :)
  • Ccarolina
    bananiss skrev 2011-05-30 15:04:25 följande:
    Välkommen :)  Det är inte så att du är 92:a och går barn och fritid ? :D Min kusin hade en tjej i sin klass nämligen som hette carolina och skulle få barn i juli :) hihi.

Åååh nu vill jag att lillkillen ska komma ;) Komsi komsiii.. Fast nej. Mamma åkte till USA igår och kommer hem den 9:e.. Så han får väl stanna i magen tills hon kommer hem haha ;D
    tack :)
    stämmer bra det, världen är liten! vem är din kusin? :) fast jag är inte 92:a utan 91:a. jobbade ett år, därför jag har halkat efter.
    ja gud så man längtar :D
    haha det förstår jag! mormor och morfar bjöd med oss min mammas familj 2 veckor på semester i Juli och de hade prickat in datumet precis när vi är beräknade. så det blir ingen resa för oss och mamma kände väl att hon ville vara hemma när allt sker. snacka om dålig tajming haha. din mamma hade lite bättre planering där ;)
  • Ccarolina
    mmmiikaela skrev 2011-05-30 17:12:06 följande:
    klippte min lillkille igår, 20 cm lockar borta, växer som ogräs hans hår! :P

vilken fin liten som du har och vilket härligt kort :)
  • mmmiikaela
    Ccarolina skrev 2011-05-31 18:26:32 följande:
    vilken fin liten som du har och vilket härligt kort :)
    tack :D haha han ser rätt busig ut tycker jag! :D hhaha
Svar på tråden BF Juli - Unga mammor, Västerås