• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Mimer

Jopp ja tycker oxå det går trögt med budandet nu får hoppas på bättre månad i mars

• Diwa

mmm håller med om att det just nu står still...

men det ger sig efter den 20:e

• Ewis

Har gått jätte bra för mig både denna gången och förra gången, ja det var väl bara någon vecka mellan auktionerna men runt löning!!

Jag föredrar själv korta auktioner ca 4-5 dágar, jag budar bara sista dagen.

• Lejån

Ewis,
    ja visst är det många som gör så? Kollar vilka auktioner som snart stänger och lägger buden då.

• Spegel

ja det är ju onödigt att höja priset tidigare än i slutstriden...

• HappyMum

hej igen... någon som har svart amningsbehå till salu? stl ca 75, 80 D eller E?

• Felicia6

Suck.

Jag smsade tjejen för över en vecka sedan och frågade ju snällt om det blivit nåt fel på överföringen av pengarna o att jag verkligen behövde pengarna nu.. Gick nån dag innan jag ens fick svar på mitt sms o där stod det att det måste ha blivit nåt fel o hon skulle göra om överföringen o att hon behövde pumpen för snart kommer ju hennes barn..

Nu är det en vecka sedan jag fick svar, o har fortfarande inte fått några pengar..
    Vad ska jag göra? Ska jag skriva ett nytt sms om att jag häver köpet om jag inte har pengarna innan onsdag tex?
    Hon hade tydligen annan bank så det skulle ta 3dagar innan pengarna kom till mitt konto?

• Mimer

Inte för att verka tjatig, men jag skulle verkligen behöva veta hur man lägger in flera småbilder i samma auktion!!!
    Någon vänlig proffsig själ som kan hjälpa mig???

• Michanna

felicia..
    ja sms henne en gång till..
    Det kan ju vara så att hon faktiskt fått sitt barn redan. ( och då kanske ligger på bb. ) och då orkar man ju inte riktigt ta tag i traderaauktioner....

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...