• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Bebistokig

Pyret 82
    TRadera skriver att mann ska kontakta säljaren via telefon om man inte når dem via mail. Det kan ju vara så att datorn/bredbandet krånglar och han inte får upp sina mail.

• versan

Samla jag packar i påsar typ postorder påsar färdiga i bredd och så man slipper mäta paketet för att det ska slippa klassas som skrymmande.
    Jag har en bild på såna hos mig i "mina länkar" ;-D
    Kolla under tradera länken
    Dom är superbra.
    mvh
    Veronica

• HappyMum

Pyret 82

2 dagar är ingenting tycker jag! själv kollar jag datorn varje dag, men de som jobbar heltid utan dator kollar kasnke 1 gång i veckan!? jag tror att det i traderas regler står att man ska tagit kontakt med köparen inom 10 dagar.

själv har jag tyvärr lämnat neg. omdöme och det var efter att de inte svarat på mail efter 10 dagar!

lycka till!

• Samla

Tack för svaren, ska titta in på Bauhaus och köpa lite papper. Har lite grejor ute, är det fler än jag som tycker det är dåligt med buden? Har tex ett helt nytt Pilgrim mobilsmycke ute, har endast fått utgångsbudet (79 kr), har sett att sånna går för betydligt mer. Januari kanske är en dum månad att lägga ut saker på?

• HappyMum

samla, januari är ju årets knapraste månad, men nu är det februari så det borde snart bli bättre!!! kan vara bra att ha slutdatum lite efter lön 25:e!

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...