• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • moppet

Tjohooo! Jag har just vunnit min första auktion på Tradera

• Pockadockan

moppet: vad vann du då?

jag vann en åkpåse igår! vitt ludd inuti och brun manchester! 105 kr! ett riktigt klipp

• jessapessa

Jag tycker att det är bra med reservationspris..! Enligt tradera är det osynligt o syns inte i auktionen, det syns bara när någon budar, o då skickas det ett mail till den personen som har lagt budet.. hänger ni med?

• Felicia6

Sveas, själva budet är väl osynligt, men inte att det finns ett reservationspris?
    För man kan ju se att det finns ett..

Jag bjuder inte heller på saker som har reservationspris, precis som MayaS..

• Lejån

Jomen man ser väl om reservationspriset är uppnått eller inte. Förstår inte heller vitsen med det, om man vill ha ett minsta bud kan man väl lika gärna sätta det som utropspris?

• MayaS

För min del anser jag att det är mer lurendrejeri..... de flesta som använder sig av reservationspris börjar auktionen på ett väldigt lågt "lockpris" och sedan så har de ett högt reservationpris så för att överhuvudtaget kunna vinna auktionen så måste priset trissas upp... ruskigt irriterande... som sagt _jag personligen_ gillar det inte alls!!

• moppet

Fröken W: Jag vann ett par ReimaTechandskar som verkade väldigt fina. Enligt infon i nyskick då det varit för små. 120 kr + frakt, jag känner mig mycket nöjd!

Jag gillar inte heller reservationspriser. Bättre med raka rör från början.

• Felicia6

Sveasmamma, läste nu och dom menar att själva priset är osynligt.. Men inte att det är ett reservationspris.. Det märker man genom att det står "reservationspris ej uppnått" då någon har lagt ett bud.. o det kan alla läsa som öppnar auktionen..

Har man inget reservationspris så står det "finns inget reservationspris" lr nåt sånt..

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...