• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Pockadockan

diwa: aha, det är såå du gör

jag ska investera i en våg tror jag...

nu har jag lagt in massa auktioner och det kommer ännu mer senare ikväll, måste bara ta en liten paus

• Bempa

Jag är också fast, mest blir det märkeskläder till barnen Läste längre bak om nån som var lite rädd för "snobbintrycket", men vi måste ju få handla vad vi vill
    Jag älskar att köpa just märkeskläder Däremot så är inte mannen lika glad över alla mina inköp hihi...

• Pockadockan

nu är du ju på mina auktioner igen kadorran

• Bempa

Vad har ni för alias där då, så man kan se om ni har nåt jag vill köpa

• Pyssilullan
    Gud va konstigt, jag blir INTE av med min aPOP kläder som jag har ute...
    Jag tycker inte jag är flr dyr heller då vissa av sakerna är NYA...

Köpte massor denna månad, mååååste skärpa mej..
    Fick hem ett sommarset igår, blev SÅ besviken, stog BRA skick och så är t-shirten Heeelt urtvättad och nopprig.
    Mailade säljaren och hon svarade snoffsigt att jag fick skicka tillbaka det, men stå för all frakt själv...
    Då blir frakten 44:- =( De vill ja iiiiinte stå för.

Vill ha snygga jeans till mig själv, ngt tufft märke men det verkar inte finnas för mig i storlek 40...
    Typ med snygga slitningar eller ngn detalj..
    ngn som vet?
  • Samla

kadorran: det är absolut inga märkvärdiga kläder, håller på att rensa inför flytt så tänkte prova ....

• Kadorran
    Hahah oki Samla...Men man vet aldrig hahaha
  • Pockadockan

bempa: Vad jag heter där står i mitt krypin

Nu har jag lagt in ÄNNU mer

• Felicia6

Jag har ett dilemma

Jag har skickat massa paket, men igår fick jag tillbaka det med avsändare okänd.
    Brevet kom alltså inte fram. Då kollade jag i ett brev jag fått från hennes bank där det stod att hon satt in pengarna, o där står det ett annat efternamn än på tradera?

Vad ska jag göra? Be henne sätta in mer pengar för nytt porto lr ska jag stå för det?

Jag skriver alltid i vinnarmailen att då jag ser att jag har pengarna på kontot så skickar jag paketet. Sen hann jag skicka paketet dagen INNAN jag fick det där brevet från hennes bank..

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...