• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • jessapessa

Postade lite snabbt såg jag
    Tänkte skriva: Okej, då hänger jag med..

• jessapessa

Men.. om det står: Reservationspris -Ej vinnande bud.
    Vad menas då?

• MayaS

ja då är inte budet högt nog och den som budat vinner inte grejen... utan MÅSTE om man vill ha den lägga ett nytt bud... när budet är högt nog ändras texte till "reservationspris uppnådd"

• Pockadockan

wohooo! Har suttit och spanat in en po.p-tröja hela dagen! Med "prins-motivet" Budade när det var en minut kvar och fick den för 62 kr! Vilken himla tur att mina auktioner går så bra

• Pockadockan

coolt

diwa: tack för att du tipsade follk om min jacka! det budas för fullt på den nu

• Lejån

Är det bara jag som inte hittar någonting alls för tillfället!?
    För dålig på att söka antar jag. Är nog för insnöad på att försöka hitta Katvig eller IdaT saker till strumpan.

• luddegos

Hi Hi har budat på ett par p.op byxor och en p.op tröja idag för första gången!!! Spännande!

• Pockadockan

lejån: jag kollar killkläder visserligen men jag hittar inte heller nåt nu. Fast jag har nog budat klart för ett par dagar nu

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...