• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • jessapessa

Hallå!
    Oj.. mitt nick är på min presentation nu i alla fall..
    Någon som vet, jag ska skicka en liten klänning till en tjej, hur mycket kan portot kosta? Hur paketerar jag? Hur skickar jag?(klämmer jag ner den i brevlådan, eller går in på posten o skickar?)
    Svara snabbt om ni kan!

• jessapessa

Åh just det!
    Vad är reservationspris?? Lite ny på det här..!

• Pockadockan

female: gå in på sök och sen kan du välja att söka på säljare.

• jessapessa

Aah.. har listat ut vad reservationspris är nu..

• Felicia6

Man sätter ett speciellt pris som är det lägsta ni godkänner att det säljs för.. om ingen bjuder över det, så blir inte plagget sålt

• MayaS

Rent personligen så gillar jag absolut inte reservetionspris.... bjuder _aldrig_ om jag ser att det finns.... Tycker att det är bättre att då hellre lägga ett högre utgångspris, men det är min personliga åsikt...

• Pockadockan

aha... men det verkar ju knäppt. det jag sätter som utropspris är ju det lägsta jag kan tänka mig att sälja för det är inget jag kommer använda mig av

• Felicia6

FrökenW, nej, jag fattar heller egentligen inte skillnaden.. För jag sätter utgångspriset som det priset som jag minst vill sälja plagget för..

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...