• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • jessapessa

Jag har skrivit inom tre dagar, tycker att det är rimligt.. det gör jag inte för att vara taskig, utan för att jag vill skicka paketet så fort som möjligt, så att båda parter blir nöjda.

• MayaS

Jag personligen tycker att en frist på 3 dagar är alldeles för kort... visst 5-7 dagar är helt ok men om jag inte misstar mig helt så står det i Traderas regler att man har 10 dagar på sig att få kontakt ang betaltning mm. Men det kan juh iofs ha blivit ändrat.
    Jag handlar en del på tradera men jag läser inte mina mail varje dag helt enkelt för att jag inte har tid. Råkar man då på en säljare som endast har 3 dagar som tidsgräns är det bäddat för trubbel från start. Näää jag tycker faktiskt att det är dålig service men det är jag.

• Pockadockan
    wohoo!! jag fick två paket med posten idag Skrattande en sprillans po.p-tröja med texten pyret och sen fick jag en avi så jag måste hämta det andra
  • Sarai

Har handlat lite på tradera, babykläder från fyra olika personer, superfina grejer i tre av fallen och i det fjärde såg det väl finare ut på bild men var rätt ok ändå så jag har bara positiva erfarenheter. Jag bor i en liten by långt från hela världen typ så det är trevligt att kunna få reta shoppingnerven ibland.
    Synd att portot är dyrt...

Själv har jag betalat samma dag jag vunnit auktionen och skulle inte välja att vänta längre (sitter vid datorn hela dagarna så det är inget krångel att betala fort), då tar det ju längre tid innan man får grejerna också..

• Monki

Åhhh, ser att jag hittat en tråd med likasinnade! Shoppar massor på Tradera och är för det mesta helnöjf! Kul med lite annorlunda kläder. och så är det ju billigare så man kan shoppa mer!! Säljer även sådant jag tröttnat på eller som ungarna vuxit ur.

• jessapessa

FrökenW: vad skoj! Jag såg förresten en Pyret-mössa på blocket! (en såndär brun som L provade!)
    Jag ska posta fyra paket idag, ska kila till centrum nu och handla papper o sånnt

• jessapessa

Jag menar såklart tradera... inte blocket!

• Pockadockan
    sveasmamma: Den leder jag budgivningen på Cool
    Frugans fru - Always
Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...