• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Skittles 77

Nu har jag lagt in lite begagnat 70-tal...men vad svårt et är att välja kategori! Och så en del annat också...

Dansk strl 60...och pojke eller flicka? Jaja, allt fick hamna under 50-56 (så kan ingen säga att det var för litet..) och det mesta under pojke...
    Tycker att det skulle finnas en kategori som heter unisex, särskilt 50-56...

Mitt nick finns allra sist i min presentation (man får scrolla länge....)

• FruCissy

Om jag ska sälja ett starpaket från Ellos i grått strl 62 ska jag lägga det under flick eller pojk ??
    Startpaketet är helt nytt, vad ska jag lägga för utropspris ?

• honyponken

fru cissy: lägg det under pojke tycker jag..tror grått har lättast att sälja där (även om det är unisex)

jag tycker oxå att det ska finnas en kategori som heter unisex!!! kan man inte maila tradera och säga det?? (inte säkert att dom gör en sån bara för det,men då har man fört fram det :) )

• Pyssilullan

Vad kan man ta för ett par helt nya jeans från Vero moda??
    Dom är köpta i januari och är svarta med snygga slitningar, nypriset var 600:-
    Vad kan jag ta då??

• Bonus

När jag lägger ut något på tradera kollar jag lite om det finns lika dan och vad de tar annars lägger jag ett utgångs pris på vad jag minst vill ha men man kan ju lägga in ett reservations pris om man vill börja lägre för det verkar vara lättare att sälja med lågt utrop...

• Diwa

reservationspris är dyrt...och få erfarna traderare bjuder när det finns reservationspris...

bättre lägga det man minst vill ha för plagget och ha det osålt en eller två gånger än att kosta på reservationspris ett par gånger...

• jessapessa

Nu börjar det hända saker på mina auktioner.. nu bjuder folk

• Bonus

Diwa Det var ju bra att få veta det har själv inte annvänt mig av den funktionen men funderat på det någon gång men satt ut det lägsta jag kan tänka mig..

Men är det inte så att det är mer lätt sålt med ett lågt utrop och att det budas upp eller är jag helt fel då??

• R Mutt

Bonus

Det där är lite klurigt faktiskt. Med ett lågt utropspris kan man locka fler intresserade från början och när de budar mot varandra trissas priset upp mer än vad det skulle gjort annars. Men om det inte blir någon kamp om plagget går det ju istället för mindre än vad man tänkt sig.

Så ibland lönar det sig med lågt utrop och ibland inte.. lite klurigt det där.

• Diwa

lågt utrop funkar om man har en grej som många vill ha...
    hur vet man då om många vill ha grejen???

bah inte en aning...

har megabudgivning på mitt beg men det nya går för utrop?

folk är speciella

man vet aldrig på Tradera vad som går ellre itne...

såg precis en disneydvd gå för 1551

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...