• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Pockadockan
    kadorran: haha, så söt! Skrattande

idag borde ditt paket komma!
  • Nusseman

Någon som har en täckväst från pop i str. 86/92 ute på tradera eller som ska sätta ut snart?

• Beatrize74

Har fått tummen ur och lagt in lite auktioner på sonens kläder, från 62-80. Ska lägga in fler allteftersom. Men...vilken taskig bildkvalitet jag fick den här gången, trist...överväger att fota om dem helt och lägga in nya bilder. Det såg ju så bra ut i kamerna jueee...

• Pockadockan
    Beatrize74   
    jag hittar inte dig på tradera!
  • Pyssilullan

Jag fick hem ett paket idag Jättesöt tröja...
    Säljer sviiindåligt nu fast jag har så mkt fint till flickor ute...

• Jenny28

pyssilullan: vilka storlekar har du på dina kläde?

• Kadorran
    FrökenW: Oj oj vad spännande *L*.......

Älskar mina Barn ni e mitt allt....*L*
  • Kadorran
    Oj Oj Oj det var som Julafton & öppna post lådan 5 paket från tradera Jippie

Kram
    Älskar mina Barn ni e mitt allt....*L*
  • Pockadockan
    kadorran Hehe, vad du är gullig Kyss

Tänkte bara säga att dom röda byxorna du vann är min systers gamla (jag och mamma fick barn med ett års mellanrum Skrattande ) och dom byxorna är hemma hos mamma, jag ska dit på torsdag och då tar jag med mig en extra-tröja, så det paketet kanske inte kommer förrän på måndag... är det okej?
Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...