• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Lejån
    Sveasmamma,
    allt kommer på samma faktura så det är inget krångel.

Marsfisken,
    nej fy vad tråkigt!! Sånt är ju INTE mysigt! Har du mailat säljaren??
  • CrystalHeart

Jag är ny på att handla på Tradera.
    Har en liten fundering som jag hoppas ngn vill svara på.
    Jag som har fsb, kan jag betala till en annan bank via mitt internetkonto, eller måste jag göra på ngt annat sätt?

• Lejån
    CrystalHeart,
    det går bra att betala till andra banker! Så shoppa på du!
  • Diwa

hmm..

vad tar man för ett par splitternya Rocky mocka jeans???
    de är i 100%ren mocka...ljusbeiga och snygga

men jag hatar dem=) vägrar använda sånt...utom i stället och dessa är lite för fina och var för dyra för att jag ska ha samvete att ha dem där

och ska man lägga dem på blocket eller tradera?

• Marsfisken

Jepp, jag har mailat säljaren men ännu inte fått något svar... Ännu en tråkig sak är att jag verkligen behövde kläderna "nyss" så dottern har forfarande för lite kläder... Hoppas verkligen att det löser sig... Trist om det skulle bli en konflikt mellan mig och säljaren...

• Felicia6

Jag måste fråga en sak.. Jag vann en auktion den 16e, och fick vinnarmailet typ dagen efter tror jag. betalade in pengarna igår..
    Sen igår kväll fick jag ett mail där hon frågar om jag inte skulle ha varan o att hon lägger ut varan till försäljning igen om hon inte sett några pengar om några dagar?

Nu har jag ju betalt, men kan man verkligen kräva pengar så fort?
    jag som sitter så ofta vid datorn kan ju betala relativt snabbt, men dom som inte sitter lika mkt som mig då?
    Dessutom har det ju varit helg, vissa kanske inte ens har så dom kan betala via internet?

Är det jag som överreagerar lr är hon inte lite väl snabb på att vilja ha betalt? stod inget i auktionen om hur många dagar som gällde med betalning heller för den delen..
    Jag fick en negativ inställning till den säljaren nu

• Marsfisken

Felicia6:
    Det kan ta någon/några dagar om ni inte har samma bank... Meddela säljaren när du betalat och be personen komma igen om några dagar om pengarna kommit in...

• cia70

Felicia6 - Om jag inte har fått pengarna på ca: en vecka, så brukar jag skicka ett nytt mail där jag frågar lite fint om det förra inte kommit fram, skickar oxå med det första mailet. Oftast blir mottagaren tacksam att jag har påmint dem för de har "glömt bort" det. Så jag har aldrig stött på några problem. När jag själv köper brukar jag maila säljaren och tala om när jag tänker betala.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...