• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Kadorran
    Åhhhhh får nog paket i morgon så spännande hehehe *L*

• qaz

japp man blir debiterad.visst är det kul att handla där.finns mycket fint.lätt att buda för mycket ha ha. om jag säljer nått så står jag icke för postens slarv.jag köpte 2 st jätte fina och nya fix bodysar där för ett tag sen.gissa om jag vart galen när någon idiot eldat i postens låda!!! en klarade sig,men den andra var sönder bränd.

• jessapessa

Lejån: vad menar du?
    Några av mina auktioner är inte sålda. Jag kan välja på att starta om auktionen, eller ta bort den. Om jag tar bort den, ska tradera ändå ha pengar av mej?

• Lejån
    Sveasmamma,

Ja tradera tar alltid ut pengar för upplagd auktion. Sedan om man får det sålt så tar de provision på det sålda. Får man det inte såld betalar man bara för upplagd auktion.
  • jiline

Ju mer man betalat för en pryl desto nervösare blir väntan på paketet... usch.. sitter och väntar på en röd kappa som såg jättefin ut på bild, hoppas den är det i verkligheten också.
    Säljaren hade några negativa omdömen, det är nästan så att jag undviker dem helt.. men var bara tvungen att ha kappan

• jessapessa

Lejån:
    Okej.
    Hur betalar man för en icke såld auktion? får man en faktura?
    Hur betalar man för en såld auktion då? Likadant?

• Marsfisken

Fick hem en hel banankartong med kläder som jag köpt på tradera idag (som jag väntat)
    Gissa om jag blev sur och ledsen när jag öppnade och alla kläder fullkomligen stank av mögel... Tre tvättar senare och de luktar fortfarande lika illa...
    Jag som tyckte att det var så roligt på tradera men nu vet jag inte om jag "törs" handla där mer...

• Pockadockan

marsfisken! Gud va trist

Snälla, om nån lägger in en po.p fleeceoverall i strl 80 eller 86 kan ni väl tipsa mig lite diskret... Jag måste ha en!!! Helst inte röd...

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...